sâmbătă, 12 iulie 2008

Cioburi de sticlă

În fiecare dimineaţă îmi plimb câinele pe-afară. Ţinând cont că spaţiul verde este cam limitat prin preajmă, m-am obişnuit să-mi plimb câinele după unul şi acelaşi traseu.
De 2 săptămâni pe traseul pe care-mi plimb câinele au început să apară sticle sfărâmate. Astăzi am numărat tocmai 4 locuri unde au fost stricate sticle în zeci şi sute de cioburi, fiind obligat să le evit pentru ca câinele meu să nu se taie, acesta având deja o experienţă de acest gen mai demult.
Acum mă întreb oare cine sunt canaliile celea care îşi permit să facă o asemenea porcărie? Pentru că a nu arunca o sticlă la gunoi şi a o lăsa în mijlocul drumului dă dovadă de lipsă de cultură civică, pe când aceeaşi sticlă s-o trânteşti în pământ şi s-o sfărîmi dă dovadă de rea-voinţă şi de ticăloşenie, ţinând cont că aceste cioburi de sticlă liber ar putea răni pe cineva, ca de ex. nişte copii ce s-ar putea juca pe-acolo.
Cu ce plăcere aş sfărîma eu nişte sticle de capul acelor ticăloşi. Mare noroc au ei că nu-i cunosc....sau poate mare noroc am eu că nu cunosc aşa canalii...
Acum nu fac decât ca la fiecare plimbare să iau câte un ciob două şi să le pun în buzunar, ca apoi să le arunc la gunoi. Macar cât de cât mai curăţ locurile alea...

4 comentarii:

  1. E o idee si chestia cu curatatul strazii. Cel mai bine e sa fii atent la zona aia, mai ales ca e in vecinatatea aia. Daca vei avea ceva dovezi (video eventual) cu cei ce fac aceste magarii , atunci fii sigur ca vor raspunde.

    RăspundețiȘtergere
  2. unii se simt puternici cand strică ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ciudat, io n-am probleme cu cioburile. Poate pentru că n-am mers demult desculţ şi nici nu am cîine, motan, pinguin :D
    Mai degrabă mă enervează (arar) cînd calc într-un kkt de cîine, pisică şi pute de la mine o săptămînă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Paul: interesantă remarcă ai făcut tu... mi-am amintit de o vorbă care zice că pentru a rămâne în istorie ori trebuie să creezi ceva frumos şi deosebit, ori trebuie să distrugi un lucru frumos şi rar, iar cea mai uşoară cale e de a distruge...

    Brega: chiar dacă nu aş fi avut câine, nu cred că mi-ar fi plăcut să văd pe drum, pe asfalt sute de cioburi de sticlă sfărâmată... aceasta demonstrează ce cultură civică joasă avem noi moldovenii basarabeni :(

    RăspundețiȘtergere