duminică, 20 iulie 2008

Războiul din Transnistria şi extratereştrii

Ieri pe la amiază am privit un fragment din emisiunea "Voenîe tainî" (Taine militare) de la RenTv, unde într-un articol video de 7-10 minute canalul rusesc ne prezenta o "taină militară" din războiul din Transnistria, mai precis din episodul de la Tighina (pentru ruşi Bender).
Conform materialului lor video, armata "opresoare" moldoveană a intrat la 19 iunie în oraş, însoţită de militari români, repet : români, cu scopul de a cuceri oraşul, dedîndu-se la omoruri de populaţie nevinovată.
Cei mai activi erau, desigur, militarii români, care erau majoritatea sniperi şi îndeobşte toţi specialişti. Aceştia (sniperii) împuşcau îndeosebi în populaţia civilă, la 22 iunie 1992 ucigînd enorm de mulţi copii şi tineri care făceau balul de absolvire într-o anumită şcoală - ce mai, nişte criminali românii ăştia. Plus că stăteau trupurile de zile întregi şi putrezeau şi cînd încercau părinţii sau alţi oamenii să se apropie, sniperii îi împuşcau pe loc.
S-au prezentat şi dovezi încă: puştile "româneşti" ale sniperilor, documente scrise în limba română (mă întreb cum au făcut ruşii diferenţă dintre documentele scrise în limba română şi cele în limba "moldovenească"... ce mai, adevăraţi specialişti ruşii ăştia), plus că eroica Armata de eliberare a 14 a reuşit să captureze un sniper român de viu, fiind şi acesta o dovadă).
În timp ce eu mă cruceam şi indignam de cele văzute, mama mea a izbucnit în hohote de rîs. Stupefiat, o întreb:
- De ce rîzi? Ce-i de rîs aicea?
- Încă pe-asta n-am mai auzit-o, să fi luptat românii în Transnistria! şi rîde mai departe.
Atunci am văzut şi eu partea comică a situaţiei, şi am surâs puţin şi eu.

Dacă e să-mi expun realist părerea despre aceasta, vreau nu vreau trebuie să fiu de-acord cu ruşii: în Transnistria au luptat români. Da, nu greşesc deloc, şi mai repet încă-odată: în războiul din Transnistria au luptat enorm de mulţi români, şi anume aceştia fiind ROMÂNII BASARABENI care au luptat pentru independenţa şi integritatea Republicii Moldova, pentru apărarea ei de Armata de Ocupaţie a 14 Rusă.
Dacă e să fiu ironic, probabil că ruşii mai au şi alte "taine militare" în care în războiul din Transnistria au fost implicaţi şi americani şi nu numai, chiar şi marţieni, aceştia din urmă având scopul să extermine specia umană "homo sovieticus" (în traducere oameni fără raţiune) din Transnistria, iar ei ruşii, cu eroica Armată a 14 sunt de fapt salvatorii omenirii de către exterminatorii extratereştri, super-eroi lumii, ce mai.
În rest, nu-mi rămîne decît să le citez fraţilor mei români (implicit&indeosebi celor basarabeni)următoarea frază: "Prin puterea adevărului voi trăi şi voi cuceri universul".
Altfel spus, numai căutînd, respectînd şi promovând adevărul vom putea să progresăm şi să fim cei mai buni. Aşa că trăiţi cu adevărul şi dreptatea în suflet!

6 comentarii:

  1. Tudor din România20 iulie 2008, 16:03

    Citesc zilnic zeci de bloguri, dar niciunul nu e mai veritabil şi mai plin de simţire ca al tău. Felicitări!

    PS: Sper să continui să scrii despre evenimente din viaţa ta de zi cu zi şi despre realităţile din Moldova. Mult spor!

    RăspundețiȘtergere
  2. De abia astept sa citesc si alte articole scrise de tine.

    Iti zic un lucru, cand am fost in Chisinau si vorbeam romana pe strada, lumea intorcea capul dupa mine: " Uite un roman!" si m-am simtit un pic aiurea, ma gandeam ca daca voi vorbi,poate rusa se vor uita aiurea, iar nu daca vai vorbi in romana. In fine, cam greu cu romana pe la voi.

    RăspundețiȘtergere
  3. cert e faptul ca rusii stiu sa spele creieri, si iata un exemplu. Culmea este ca populatia crede in aceste porcarii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tudor: merci mult pentru apreciere!

    Cornel: probabil că problema n-a fost în faptul că vorbeai româna, ci în faptul că o vorbeai curată, limba cultă. În Chişinău spre deosebire de Bălţi majoritatea sunt moldoveni (români basarabeni), astfel că limba care cel mai des e folosită e clar româna, din păcate însă cu enorm de multe rusisme, şi probabil că faptul că vorbeai o română curată te-a şi trădat că eşti român.

    Olgina: Este normal să creadă cînd suntem invadaţi de posturile de TV şi radio ruseşti care propăvăduiesc valorile şi interesele lor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Oxana Greadcenco23 august 2008, 15:35

    eu sunt din Tighina(aproximativ), aveam 2 ani cind s-a desfasurat acest conflict si-am simtit pe propria-mi piele ce inseamna asta. In tara asta se joaca de-a politica si au de suferit de pe urma acestora doar cetatenii nevinovati.
    Vezi pe blogul meu un articol similar
    http://oxanag.blogspot.com/2008/03/incursiuni-prin-transnistria-de-azi.html

    sau

    http://oxana90.wordpress.com/2008/03/05/incursiuni-prin-transnistria-de-azi/

    RăspundețiȘtergere