marți, 8 iulie 2008

Primul meu articol

Da, după cum vezi acesta e primul meu articol, şi prin el doresc să-i salut pe toţi cei care îmi vizitează blogul întîmplător sau periodic pe viitor, inclusiv şi pe tine.

Acest blog se doreşte a fi unul personal, în care voi publica diferite articole legate de anumite întîmplări mai notabile din viaţa mea, sau imi voi expune părerea asupra unor probleme din societatea noastră mult prea încercată.

Din start vă previn că acest blog ar putea fi încărcat cu o doză mai mare sau mai mică de subiectivism, ţinând cont că nu mă pretez a fi atotcunoscător şi atotştiuitor, dar reprezintă felul meu de a înţelege viaţa, sau ceea ce cred eu că e corect şi drept, aşa că să nu vă supăraţi dacă cele scrise contravin realităţii dumneavoastre... căci fiecare om îşi contruieşte propria sa realitate.

În rest: salut şi numai bine :).

5 comentarii:

  1. Salut Victor!

    Sunt norocosul care plaseaza primul comentariu pe noul tau blog. Bravo pentru initiativa! Multumesc pentru "Blogroll".

    Astept urmatorul tau articol.

    Iti doresc succese in tot ceea ce faci. Sa-ti fie bine si frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Omule, nu te teme de subiectivism, toţi suntem supuşi lui dar cu asta ne şi apărăm: nu suntem dumnezei, instanţe ultime, avem deci dreptul să greşim, să presupunem, să nu deşinem adevărul absolut ci... să-l căutăm!
    Îndrăzneşte!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc mult pentru susţinere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut, Victore!
    Verry nice!
    Sincer am ramas placut surprinsa de cele vazute aici si de comentariile tale, mai ales cele ce tin de teza.
    Bravo, p/u curaj! (Pe care singura nu-l am)
    Ideea cu blogul e chiar interesanta, cu atit mai mult ca te ajuta sa scapi si de unele energii negative!
    Succes! Numai bine!
    Ne vedem miine la facultate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Salutare, Victore!
    Ce mai faci, draga?
    Ce nici o noutate pe la tine?! Eu abia astept sa citesc ceva interesant. Inteleg ca esti prins cu examenele, da vezi poate ne mai surprinzi cu ceva!
    Eu astept, sincer!!!!!.....
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere