marți, 11 noiembrie 2008

Moldovenii şi frigul

La universitate:
- Brrr! E frig. La dracu o să ne deie ăştia căldură!
Eu:
- Mda, e frig. Bine că dimineaţa mi-a dat în cap şi mi-am luat o pereche de pantaloni dedesupt, că şi-aşa mi-o îngheţat picioarele în pantofi...
- Şi-i wăi, parcă eşti sergent (aluzie la faptul că fac catedra militară)? Tre să rezişti mă: eu-s cu una!

Întrebare: Cum să-i mai înţelegi pe moldovenii ăştia??? O parte din fete umblă cu fustă scurtă, că, mă rog, aşa ele-s sexy. Băieţii, că-s "paţani krutîie", nici nu se gîndesc să-şi ieie 2 perechi de pantaloni.
Şi-atunci, cu ce drept se mai plîng oamenii ăştia? Cu ce drept îi critică pe alţii că nu le dau căldură? Oare nu dintîi tu trebuie să te îmbraci şi apoi dacă ţi-e frig să-i înjuri pe cei cu pricina?

12 comentarii:

  1. :). E bună asta. Din păcate aceasta caracteristică este valabilă pentru mulți moldoveni.

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine se primeşte un contrast interesant: la serviciu e căldură că suntem nevoiţi să stăm cu ferestrele deschise, căci e înnăduşitor, iar acasă după o oră petrecută la compiuter, trebuie deja să suflu în mîini sau să mă scol să fac exerciţii de gimnastică.

    RăspundețiȘtergere
  3. Părinţii şi buneii noştri au trecut şi au supraveţuit prin Siberii de gheaţă, nu vom rezista noi la un şantaj ieftin al comuniştilor?

    Cum zice americanu - "Freedom doesn't come free!". Libertatea nu se obţine fără jertfe.

    RăspundețiȘtergere
  4. Alex: da, din păcate e caracteristică pt mai mulţi moldoveni. Aceasta demonstrează cît de mediocri suntem :(.

    RăspundețiȘtergere
  5. DC: hm, mă bucur că la serviciu aveţi căldură şi că aveţi condiţii normale de lucru :). În privinţa la acasă, suferă o mai mare parte a populaţiei, şi precis nu din pricina că nu s-ar îmbrăca corespunzător :(.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ion: De-acord Ioane! De rezistat vom rezista, dar mai important e ca lumea să înţeleagă cine e adevăratul vinovat în frigul din apartamente, acesta fiind guvernul comunist. Din păcate nu toţi înţeleg asta, învinuind (şi) Primăria de problema dată.

    RăspundețiȘtergere
  7. tu tre' sa-i porti, dar sa nu stie nimeni de acest lucru:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine, si daca se face si mai frig, atunci ce? Trei perechi de pantaloni? Adica, de ce eu trebuie sa ma adaptez la conditiile astea? Mie imi ingheatsa degetele la ore si n'am fusta scurta:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Eugen, de ce? Mie nu mi-e ruşine de faptul că-i port, aşa că n-am de gînd să ascund.

    RăspundețiȘtergere
  10. Hm, nu înţeleg de ce noi Ciobanii suntem atît de friguroşi: şi eu am slăbiciune faţă de frig, plus deseori şi eu răcesc :(...

    Acum însă s-a dat căldură la FRIŞPA Vlada, şi este mult mai bine decît în ziua în care am scris acest articol, deşi recunosc că unele cabinete, gen 302, tot "frigidere" au rămas.

    RăspundețiȘtergere
  11. Mariana: Ţi se pare sau chiar este? :D
    Personal cred că cuvântul "util" este mai potrivit situaţiei date, dar accept imediat şi cuvântul "sexy", mai ales ca compliment. :D :)

    RăspundețiȘtergere