joi, 20 noiembrie 2008

Obiectiv Media Group: minus 1 punct

Cum am mai scris în articolul precedent, ieri primarul capitalei Dorin Chirtoacă a ţinut o conferinţă în aula 114 a Facultăţii de Relaţii Internaţionale, Ştiinţe Politice şi Administrative (observaţi cum se scrie corect), pe tema "Problemele administraţiei locale". La întrunire au fost prezenţi şi reporterii de la Obiectiv Media Group, cei cu care personal am avut chiar contacte puţin timp înainte.
Aceştia din tot discursul şi toate răspunsurile date de Chirtoacă au extras una singură, cu care au şi denumit articolul lor, ca apoi să (dez)informeze cititorul că "Declaraţiile lui Dorin Chirtoacă au fost făcute la Facultatea relaţii Internaţională şi Ştiinţe Politice (sic!, nici măcar să scrie corect denumirea facultăţii nu ştiu) a Universităţii de Stat din Moldova în cadrul unei întîlniri electorale în favoarea candidatului la alegeri parlamentare pentru România." (sic!, în favoarea cărui candidat, că ei sunt mai mulţi?).
Ei ne mai "informează" că CEC-ul nu s-ar fi pronunţat deocamdată în privinţa legalităţii acestei întruniri, dar că conform legii în instituţii de învăţămînt aceste gen de întruniri sunt interzise.

Ok. Eu recunosc că Dorin Chirtoacă ar vorbit despre susţinerea de către PL a lui Eugen Tomac în alegerile parlamentare pentru România, dar aceasta a avut loc ca urmare a unei întrebări a unui student, plus răspunsul mai mult de 5 minute n-a ţinut. Important e că peste 70% din ce a vorbit el ieri era legat de administraţia locală, iar să afirmi că întrunirea a avut loc în favoarea susţinerii candidatului (nici nu este precizat care) în alegerile parlamentare pentru România reprezintă o dezinformare crasă.
Mai merită a fi menţionat că peste o oră deja a apărut o ştire, în care CEC-ul deja s-a pronunţat că "publicitatea electorală pe teritoriul universităţilor este o sfidare grosolană a legislaţiei naţionale". Interdependent, nu-i aşa?
N-am de gînd să trag ceva concluzii aici, că nu vreau să atrag furia cuiva asupra mea, de aceea las la discreţia cititorilor acestui articol să-şi formeze propiile opinii despre situaţia dată.

PS. Ceea ce mă enervează mult aici este că le fac publicitate. Negativă sau pozitivă, dar e publicitate. Şi asta nu-mi place, şi sper ca pe viitor să nu mai fiu nevoit să scriu despre dînşii.

2 comentarii:

  1. Mulțumesc Victor pentru informație. Chiar nu știam mai nimic despr Omega. Tot îi vedeam pe la conferințe de presă și la mai multe acțiuni ale PL-ului și cereau de la colegii mei să vorbească în fața camerelor în rusă pentru că nu doresc să-și dea osteneala de a dubla.

    Din câte observ este o încercare a comuniștilor de a neutraliza NMG (New Media Group) - observati similitudinea (Obiectiv Media Group). Ei bine, ținta este produsul UNIMEDIA al NMG-ului. Este o presupunere, bazată pe unele observații de ceva timp încoace.

    Victor, să-ți meargă bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc şi eu ţie Ion. Chiar nu am observat similititudinea dintre denumirile acestor 2 companii, iar aceasta chiar spune multe. Cuvîntul "obiectiv" special a fost ales pentru ca să sugereze că ar fi obiectivi în comparaţie cu rivalul lor, New Media Group, care într-adevăr a lansat un produs nou pe piaţă. Logic.

    RăspundețiȘtergere