miercuri, 31 decembrie 2008

2009, horoscop, şi La Mulţi Ani!

Au mai rămas câteva ore şi intrăm în noul an, în 2009. Un an care cred că multora le pune multe întrebări despre ce se va întîmpla în el. Aici m-aş referi la alegerile din 2009, la viitorul acord al RM cu UE (care va arăta cât de aproape de integrarea europeană suntem noi). În privinţa mea termin cei 3 ani de universitate, şi nu ştiu ce va urma după. Şi tot aşa multe semne de întrebare, generale sau personale.
Datorită curiozităţii mele de a cunoaşte viitorul, am scris cifra "2009" în motorul de căutare google, poate găsesc ceva previziuni despre noul an. În realitate am fost trimis la siteuri de horoscoape :D.
Însă a meritat, în adevăratul sens al cuvântului :). Am aflat că în 2009 voi fi mereu cu un pas înaintea evenimentelor (chiar aşa?), că am o forţă psihică de invidiat (oho), că voi face totul după capul meu (cool), că voi câştiga bine (asta-i cel mai important, cred că) şi că, una peste alta, în 2009 toate îmi vor merge roată. Tare de tot, ce mai :)).
Deşi nu sunt superstiţios şi nu prea cred în horoscoape, ştiu bine că la sigur mi-a ridicat dispoziţia siteul dat. Cine este interesat şi poate ar vrea să-şi ridice şi el dispoziţia, poate să-l acceseze aici. Poate aflaţi lucruri noi şi interesante despre voi :D.
În rest, nu-mi rămâne decât să vă urez ca în noul an să fiţi mai buni decît în 2008:
1) în primul rând în sensul bunătăţii, să fiţi mai umani, buni şi inimoşi cu toţi cei care vă înconjoară;
2) în al doilea rând în sensul perfecţiunii, adică să deveniţi mai buni şi mai specialişti în toate activităţile, joburile pe care le aveţi, căci numai perfecţionîndu-ne mereu ne putem crea o viaţă mai bună decât ce avem.
La Mulţi Ani tuturor!

4 comentarii:

  1. Lumea se oglindeste in ochii nostri...zice un proverb grecesc.Nu cred in horoscop.Tot oamenii il scriu.Dar cred in buna dispozitie.Sa traiesti vesnic,prietene

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Victor si eu iti doresc sa ai parte de-un an care sa-ti aduca doar realizari frumoase atit pe plan profesional cit si pe cel personal.
    La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci mult Nadiusha!
    Sărbători fericite!

    RăspundețiȘtergere