duminică, 22 februarie 2009

Imi cer scuze

Mi-a murit compul. De vreo 2 saptamani. Iar acest articol il scriu de la verisoara mea, asa ca... ma cam odihnesc acum... de net.
Doresc insa sa-mi cer scuze, fata de toti cititorii mei, care ma viziteaza si asteapta noi articole, fata de cei ce au comentat la articole si ar fi fost normal sa le raspund. Desi aceasta pauza ma convinge ca exista viata si fara net, o scurta plimbare acum prin blogosfera sau alte situri mi-a aratat cit de multe pierzi fara el. Chiar m-a intristat si frustrat oarecum situatia data...
Sper sa-mi iertati lipsa mea, caci inca va continua, cred, si sper, pina in saptamana viitoare. O zi buna tuturor!

4 comentarii:

  1. victor, soarta ! si pc-ul meu de dimineata a cedat...pina ce se rezolva reistalarea sistemului, voi ramine si eu suspendata! :( )(si eu scriu acum de la o colega :) )

    RăspundețiȘtergere
  2. Te inteleg perfect :) am avut si eu asa perioade, desi si acum am probleme cu netul.
    Nu-ti fa griji in privinta asta noi te asteptam cu mare placere, cel putin eu :)
    Bafta in rezolvarea compului :)

    RăspundețiȘtergere
  3. salut Victore!Faca ceasta p/u prima data...Vad ca ai vizitatori fideli...BRAVO!Si Nadin e aici ,e ceva la mijloc...dar am vrut sa-ti spun ca un pc care nu lucreaza nu trebuie sa fie motivul ca tu sa fii rau pe toata lumea... stii tu despre ce spun...dar noi te iubim si pina cind te iertam.PUP

    RăspundețiȘtergere