miercuri, 4 martie 2009

Ce mică e lumea

Ieri în blogosfera moldovenească am observat că Victor Ciobanu şi-a tras blog. Victor Ciobanu de la PPCD. Deci suntem deja 3 persoane cu acelaşi nume şi prenume ce avem bloguri, al 2 fiind un român din Bucureşti. Iar ţinând cont că numai în RM sunt peste 260 de Victori Ciobanu, nu m-aş mai mira să mai aparem cîţiva pe net. Să nu credeţi că sunt cumva împotrivă - din contra, mă bucură oarecum situaţia dată. Sau cel puţin, îmi este interesantă.
Astăzi seara însă a fost cu şi mai mari surprize. Am intrat, iarăşi din blogosfera noastră, pe blogul lui Radu Ceban. De la articolul lui hai la autobiografie. Şi mă întreb acolo: de ce oare toţi Ciobanii/Cebanii se trag din Glodeni? Că eu tot, întîmplător (sincer), m-am născut acolo? Şi încă îl cheamă Radu - ceva cunoscut. Mă uit mult mai atent la poză - stai mă că îl ştiu. D-apoi ăsta îi fiul fratelui tatălui meu, adică vărul meu. Iaca eu sunt cadru :D .
Bucuros, m-am gîndit să-i răsfoiesc atunci eu blogul. La un articol stă un comment scris de Aliona. Nu cumva e sora lui, adică verişoara mea? Ajung astfel pe blogul Alionei Tihai. Am mai nimerit cîndva pe-acolo, da numele şi blogul mai nimic nu-mi spune. Îmi apare însă un gând: îmi întreb părinţii ce nume are acum verişoara mea, că ea e măritată. Tihai. Deci e ea totuşi. Iar soţul tatăl zice că matincă e Valeriu. Valeriu Tihai, cel care a creat blogosfera moldovenească?
Mama mia, unde am ajuns! Iaca asta da seară, cu surprize destul de mari. Important e că sunt plăcute, căci chiar nu ştiam că am rude pe net. Ce poţi să mai concluzionezi? Tare mai e mică lumea asta :) .
În rest, nu-mi rămâne decât să-i salut prin articolul dat şi să le transmit că mă bucur, poate aşa voi comunica mai des cu unii din ei.

11 comentarii:

  1. Interesant. De multe ori ma intreb si eu, oare nu am cumva vreo ruda, milioner pe undeva pe-afara?
    Inca un cadru :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    Da, îmi amintesc şi eu de băiatul cel din Găgăuzia, care a moştenit aproape un miliard de euro. Toată Moldova se întreba de ce n-ar păţi şi ei la fel ca el.
    Interesant de ce nu se mai scrie nimic în presă despre dînsul.

    RăspundețiȘtergere
  3. :) se mai intimpla, Victor :)
    eu rafoind blogul lui Radu Ceban mi-am amintit ca ne cunoscusem prin clasa 10/a la niste traininguri de economie aplicata. acum, prin intermediul blogosferei, am dat iar de dinsul! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. da e mica lumea ca chiar astazi am intrat la tine pe blog dupa ce am citit un articol la Radu,si mi-a trecut prin gind ca ai putea fi tu dar nu am rasfoit pina la capat.Apoi am vorbit cu Valeriu si el tot m-a intrebat daca nu cumva am un verisor pe nume Victor Ciobanu si atunci am revenit si am citit articolul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Oxana:
    Super. Încă o dovadă că lumea e un "sat global", dacă e să vorbesc în termeni de RI. Rău însă că noi 2 nu ne cunoaştem :(, deşi cine ştie ce ne rezervă viitorul ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Valeriu, Aliona:
    bucuros să vă am la mine pe blog :)
    Şi eu Aliona am trecut mai înainte pe blogul tău, dar din păcate nu te recunoscusem. Dar mă bucur că datorită blogului lui Radu v-am recunoscut ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesante lucruri ti se intimpla, Victore in ultima vreme. Ma bucur pentru tine! Intotdeauna o reintilnire, mai ales cu o ruda cu care demult n-ai mai vorbit, e un prilej de bucurie! Va doresc o reintilnire cit mai reusita in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  8. Radu:
    cu atât mai interesantă mi-a fost mie, întîmplîndu-mi-se în realitate ;)

    RăspundețiȘtergere