luni, 16 martie 2009

FdS

Am observat că câştigătorul Fabricii de Staruri şi cel de pe locul al doilea sunt ambii băieţi, împreună totalizând 65,5% din voturile alegătorilor. Iar dacă-l adăugăm pe Dibo, cel de pe locul a patrulea, băieţii au acumulat 3/4 din voturi, fetele restul.
Oare ce să însemne asta, că majoritatea celor care au urmărit FdS sunt de sex feminin? Sau poate că şi "paţanii", din solidaritate bărbătească, au votat pentru Alexandru şi Vasile?
Ţinând totuşi cont că nu am urmărit FdS, înclin în firea lucrurilor să cred că a câştigat cel mai bun, şi că publicul a votat corect.
Apropo de public, s-au adunat 70.000 de voturi, mai multe decât în România, după cum a zis "frumoasa prezentatoare Andreea Raicu" (mi-a plăcut expresia de pe Unimedia), asta în condiţiile în care România are o populaţie de 5-6 ori mai mare decât a RM.
Oare ce să însemne şi asta: că avem un public mai elevat, sau că merităm încă să ne aflăm la "cincinale" bune de depărtare faţă de UE, în comparaţie cu fraţii noştri/ţiganii (aşa cum îi numesc pe români "patrioţii" moldoveni) din România?

12 comentarii:

  1. In primul rand nu tiganii, ci rromii, cum iubesc ei sa-si spuna :)))))
    FdS am urmarit-o practic in fiecare duminica si cred ca a castigat cine merita. Mai mult decat atat, cred ca a fost cel mai frumos spectacol oferit vreodata de un post TV moldovenesc. Dovada ca se poate. Chit ca, din surse demne de incredere, pentru acest proiect s-a cumparat numai aparataj in valoare de 2,6 milioane de euro!!!! Cu toate cheltuielile de salarizare (Andreea Raicu avand un salariu de 15 mii euro pe luna), chirie a incaperilor, sejurul participantilor, etc cheltuielile s-au ridicat la circa 4 milioane de euro!!! Aproximativ jumatate din acesti bani au fost recuperati deja dupa prima fabrica. Dupa a doua se estimeaza ca se vor recupera toti banii, iar celelalte 3 din 5 vor aduce un profit net pentru organizatori de circa 4 milioane de euro - dublu cat s-a investit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am urmarit, dar din cate se aude pe la colturi, nu a aost corecta,,,Chiar si cifra de 70000 voturi o consider aberanta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei, na! Asa sint fetele,... mai active! :)
    Si , apropo am vazut o singura data FdS-ul, cum zici tu si cred ca Sandu chiar si-a meritat trofeul. Bravo!
    Simt cumva ca pluteste prin jur invidia!!??????? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sandu:
    5 fabrici? Hm, chiar sunt ambiţioşi. Poate voi privi şi eu vreo una ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Victor:
    Din cele citite de pe unele bloguri, am înţeles că Alexandru chiar era şi cel mai bun, aşa că nu suspectez "fabricarea" clasamentului. În schimba cifra voturilor, mai mare decât ca în România, asta e ciudată rău de tot :D.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nadiush:
    mai active la stat cu nasul în TV? atunci nu vă invidiez deloc :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Victore, nu m-am referit la castigator cand am zis ca FdS nu a fost corecta, ci la modul dupa cum au fost selectati concurentii...Asta una
    2Alexandru Manciu era deja cunoscut, avea un nume....dece a participat?

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai interesant a fost modul in care Fatima a reusit sa elimine citiva foarte bune participanti, chiar mai buni ca ea, in prezenta lui Dima si Gloria, chiar de neasteptat. Aici ar aparea semne de intrebare ??????????????

    RăspundețiȘtergere
  9. Din pacate FdS nu e un show pentru oameni elevati, dar se pare ca noi toti totusi l-am privit :) Pe mine m-a cucerit Raicu, o femeie extraordinar de frumoasa si cu lipici la oameni si concurenti, la care ma uitam la inceput un pic, dupa care am inceput sa privesc toata emisiunea de duminica:P

    RăspundețiȘtergere
  10. Victor:
    Te-am înţeles. Am mai auzit că Alexandru într-adevăr era mai experimentat şi mai cunoscut decât ceilalţi concurenţi. Pentru mine, însă, toţi îmi sunt necunoscuţi... în afară de Fatima, care învaţă la FRIŞPA. :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Nadiush:
    Apar. Dar nu apare şi un semn de invidie în aer? :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Mariana:
    Şi mie mi-a plăcut de Raicu, într-atât încât i-am căutat şi găsit blogul :D (mai demult). Dar m-am oprit deja aici :P

    RăspundețiȘtergere