sâmbătă, 11 aprilie 2009

Facebook şi StarNet-ul

Interesantă situaţie. Nu sunt la Moldtelecom, dar nu pot accesa site-ul de socializare Facebook. De fapt, nici odnoklasniki.ru nu-l pot accesa, dar nu am cont acolo, aşa că mă lasă rece.
În cazul facebook-ului, am scris un e-mail la starnet să aflu care e problema (deşi intuiesc eu care e). Foarte posibil să nu-mi răspundă, sau poate că o să-mi răspundă mult mai tîrziu, deoarece suntem în week-end şi pînă luni ei nu lucrează, probabil. Mi-e interesantă explicaţia lor, totuşi. Aşa că, până atunci, aştept...

5 comentarii:

  1. Din cate cunosc Starnet preea semnalul tot de la Moldotelecom. Asta ar fi explicatia

    RăspundețiȘtergere
  2. Baieti si fete folositi OperaTor(browser) sau instalati Tor-ul(proxyserver). La sigur dupa aia merge am incercat.

    RăspundețiȘtergere
  3. toti providerii au blocat accesul la unele pagini web, indiferent de unde iau semnalul.
    http://www.starnet.md/about - din mai 2007 starnet ere canal extern propriu, deci nu-i client telecom

    RăspundețiȘtergere