luni, 6 aprilie 2009

Întrebări fără răspunsuri privind alegerile parlamentare. Verdictul meu: alegerile au fost fraudate

Alegerile parlamentare şi rezultatele acestora îmi provoacă o mulţime de întrebări. Ca de exemplu:
Cum oare comuniştii au obţinut fix 61 mandate, de-ajuns nu numai ca să aibă majoritatea absolută în Parlament, dar să poată alege singuri şi Preşedintele?
În condiţiile în care din 2001 până în 2005 a crescut numărul alegătorilor cu 50.000 de persoane (de la 2,38 la 2,43 mln), cum e posibil ca din 2005 până în 2009 acest număr să sară în sus cu tocmai 120.000 de persoane (de la 2,43 la 2,55 mln)? Şi în genere, cum e posibil sa creasca numărul alegătorilor dacă populaţia Republicii Moldova e în continuă scădere din 2000? Parcă numai în 2008 numărul populaţiei Republicii Moldova s-a redus cu 5.000 persoane. De unde apar noii alegători?
Şi dacă le dăm crezare comuniştilor, care zic că listele au fost actualizate, fiind incluşi şi cei de pe listele suplimentare de la alegerile din 2005 şi 2007, de unde naiba au mai apărut alţi 98.000 de cetăţeni pe listele suplimentare de la actualele alegeri? Şi câţi suntem deja, 2.650.000 de alegători?
Cum oare este posibil ca în condiţiile în care au participat la votare mai puţini oameni decât în 2005 (1.517.133 faţă de 1.575.960 în 2005), comuniştii să obţină mai multe voturi decât în acelaşi an (744.601 ieri faţă de 716.336 în 2005)?
Cum oare este posibil ca comuniştii la alegerile parlamentare de ieri să fi obţinut de 2 ori mai multe voturi decât la alegerile locale din 2007 (744.601 faţă de 394.023 din 2007)?
Cum oare este posibil ca comuniştii să câştige cu 5,3% mai mult decât a arătat exit poll-ul, asta deşi marja de eroare a exit poll-ului să fie de maximum 1,5%? Şi deşi anume în ciuda exit poll-ului, anume comuniştii au crescut în rezultate, dar nu partidele de opoziţie? Cum poţi să mai ai încredere în sondaje după aceasta?
Şi dacă ne luăm după sondajele pe care Barbăroşie şi alţi indivizi ni le impun ca veridice, în februarie 2005 pentru PCRM intenţionau să voteze 46,7% din alegătorii înscrişi pe listele electorale, adică o cifră incredibilă de 1.135.000 de oameni. În realitate la 6 martie 2005 pentru comunişti au votat 716.336 alegători, adică cu 420.000 mai puţin decât prezise Barometrul de Opinie Publică.
Conform BOP din martie 2009, pentru PCRM intenţionau să voteze 36,2% din populaţia cu drept de vot a republicii, adică 923.000 alegători, cu aproximativ 200.000 mai puţin decât arăta BOP din februarie 2005 că ar vota PCRM. Dacă scădem eroarea de 420.000 a BOP din februarie 2005 de înaintea alegerilor din acelaşi an din cei 923.000 care ar fi trebuit să voteze la actualele alegeri pentru comunişti,reiesă că la actualele alegeri comuniştii trebuiau să obţină în jurul a 500.000 voturi. De unde naiba atunci ei au luat cu 244.000 voturi mai mult, adică 744.000 voturi?
Şi chiar dacă ne luăm şi după alte calcule, şi anume faptul că din 2001 până în 2005 comuniştii au pierdut aproximativ 80.000 alegători (de la 795.000 în 2009 la 716.000 în 2005), logic pare ca şi în 2009 să fi votat cu vreo 80.000 mai puţini decât în 2005, adică vreo 636.000. De unde atunci cele 110.000 voturi mai multe obţinute de PCRM, aceştia depăşindu-şi încă şi rezultatele din 2005, în condiţiile în care, mă repet, au participat la votare la alegerile actuale mult mai puţină lume decât la cele precedente???
Şi dacă neglijăm rezultatul ultimului BOP, care dădea 36,2% comuniştilor, adică 923.000 de alegători ce nu s-au obţinut în final pentru PCRM, observăm că din noiembrie 2006 până în octombrie 2008 (5 barometre consecutive) PCRM aveau un electorat constant de 23-25%, adică 550.000-640.000 alegători. Cum de aceştia au sărit la 923.000 la BOP din martie? La comandă? Şi cum de PCRM a obţinut la alegeri cu o sută sau 200 mii mai mult decât indică cele 5 barometre??? Pe cine vor să prostească oare comuniştii?
După cum au observat liderii PDM, în listele electorale au fost adăugaţi 146.000 alegători în plus faţă de cele din trecut. Mai adăugăm cei 98.000 de pe listele suplimentare şi avem cifra de 244.000 alegători aiurea. Iar din calculile mele de mai sus pentru comunişti trebuiau să voteze între 500.000 şi 650.000 persoane, în schimb au votat tocmai 744.601, adică în plus cu fix cifra de 244.000 alegători aiurea, dacă considerăm că pentru ei trebuiau să voteze fix jumate de milion.
Eu cred că deja vii clară opinia mea. Alegerile au fost clar fraudate, cu aproximativ 100-200 mii de voturi în plus pentru PCRM, şi nimeni nu mă va convinge de contrariul. Prea multe întrebări şi prea multă lipsă de logică au rezultatele acestor alegeri, pentru ca eu să le consider corecte.

2 comentarii:

  1. Sunt perfect de acord cu tine prietene, dar ce-i de facut? Cum scapam de lighioanele astea. Din pacate nu vad cum sa scapam de ei decat prin revolutie. Istoria a demonstrat-o. Altfel nu ne eliberam. Tu ce zici? Ce-i de facut?

    RăspundețiȘtergere