marți, 7 aprilie 2009

S-a dorit să se întîmple ceea ce s-a întîmplat!

Încep să cred tot mai mult că totul e o înscenare. De ce oare poliţia nu intervine acum? Da, la amiază când erau 50 mii de oameni în stradă era imposibil, dar acum noaptea, când probabil sub 5.000 au mai rămas, plus majoritatea în stare de ebrietate, de ce nu se intervine pentru a se restabili controlul asupra Parlamentului şi Preşedinţiei? De ce nu se trimit maşini de pompieri să stingă focul din Parlament? Pentru ca acesta să ardă cu totul?
Astăzi printre protestatari erau foarte mulţi securitişti îmbrăcaţi în civil. Şi foarte mulţi rusofoni încă. Aşa că încep deja să mă conving că violenţele au fost înscenate.
Din ce motiv oare? Asta nu pot să-mi dau seama. Poate că prin aceasta Voronin urmăreşte să discrediteze opoziţia şi mai tîrziu să o lichideze, arestându-i liderii. De asemenea s-ar dori să se arate că Republica Moldova are nevoie de o mână tare şi în final Voronin să instaureze dictatura. Pentru mine totul e posibil, după ceea ce s-a petrecut în ziua aceasta.

6 comentarii:

  1. Un singur lucru pot sa-ti spun...Mie nu imi vine sa cred ce s-a intamplat astazi...Nu pot sa cred ca este adevarat

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte adevarat, victore. Dar cu siguranta ce s-a intamplat, spre seara, a fost dorit de comunisti...

    RăspundețiȘtergere
  3. Victor:
    Gândind acum la rece şi eu mă mir enorm... deşi când eram în centru nimic fantastic nu mi se părea că se petrece.

    RăspundețiȘtergere
  4. Alexandru:
    Da, într-adevăr ceva este putred la mijloc în legătură cu aceste violenţe...

    RăspundețiȘtergere
  5. Un plan de restaurare si remobilare a Presedintie si Parlamentului rezultat cu succes.
    Un plan de nimicire a documentelor frauduloase rezultat cu succes.
    Acum ce va urma?
    Le vor da voie la protestatari de rind cu provocatori sa intre in Guvern sa mai distruga si acolo ceva documente frauduloase?
    Nice try Mister Voronin! Aveti strategi foarte inteligenti in spate!
    Mai devreme sau mai tirziu oricum veti raspunde pentru toate cele facute

    RăspundețiȘtergere
  6. pe 6 aprilie mi-am zis ca am murit, eu, si viitorul meu odata cu mine. imi era pur si simplu imposibil sa-mi imaginez un scenariu cu inca 4 ani de comunism, de voronin...imi era imposibil sa explic gestul majoritatii,in conditiile in care au existat alternative reale(partide de opozitie) care ar fi putut produce mult visata schimbare,dar care nu s-a produs...
    pe 7 aprilie le-am zis colegilor mei sa-mi dea o palma, fiindca nicidecum nu puteam realiza ca ceea ce se intimpla e realitate, la care care ei mi-au raspuns ca e imposibil ca atitia mii de oameni sa aiba acelasi vis... m-am simtit mandra, pentru prima data in 22
    de ani ca traiesc in R.M. si ca am ajuns sa o vad si pe asta. am srigat cit am putut de tare "JOS COMUNISTII!" "DEMISIA!", si aveam siguranta ca imparteam cu toata lumea adunata acolo aceesi ura, durere, speranta, care au rabufnit si care ne-a facut pe toti sa ne simtim "ai nostri", adica necomunisti.
    dupa care au venit zilele de 8 si de 9 si celelalte si odata cu ele "probele", dar si indignarea si dezgustul, ca iarasi comunistii au regizat totul (de altfel cu cap si foarte bine gandit),ne-au lucrat pe la spate,iar noi am ramas cu pagubele,si maltratarile, si retinerile si intimidarile si invinsi pe de-asupra...
    ceea ce ma mira e tacearea opozitiei, a Occidentului, a SUA, a UE,sau daca se vocifereaza se face foarte timid de teama de a nu supara "MAREATA RUSIE". acum in gradina opozitiei se arunca cu bolovani,fiindca pietre e prea putin spus,si vinovati sint toti- si elevi si studenti,si trecatori, si Stati si Romania.voronin se rafuieste cu toti pentru ceea ce a provocat el si lingaii lui.
    iar noi am ramas la fel ca inainte de 5 aprilie- ai nimanui...
    si..."the show must go on"?, sau nu se mai merita?
    p.s Victor, toata consideratia pentru articolele tale. si nu o spun din complezenta, sau fiindca mi-ai fi coleg de grupa, ci fiindca ai coloana vertebrala, si inca una foarte dreapta...

    RăspundețiȘtergere