sâmbătă, 6 iunie 2009

Despre mai multe

Nu scriu prea des în ultimul timp. Ce e mai rău e că nici nu prea urmăresc ştirile acum pe net, şi nici nu prea citesc ce scriu alţi bloggeri. Cine mă cunoaşte un pic mai bine (a urmărit blogul meu de mai demult), ştie cauza: mă aflu la finalul carierei de student :D, în perioada examenelor de stat. Nu e o perioadă dificilă în sine, doar că presiunea te apasă. 3 ani de studii în care ai muncit, şi nu prea îţi doreşti să iai o notă mică la final. Astfel că internet-ul şi bloggerit-ul a cam trecut pe planul II.
Interesant e că miercuri, când am avut I examen, la Teoria şi practica RI, uitasem şi de faptul că în acea zi se alege preşedintele :). Noroc de un coleg ce putea accesa Unimedia de pe mobil: acesta până la aflarea notelor ne-a ţinut în suspans cu evenimentele. Pe la 12.30-13.00, când am aflat notele de la examen, am avut aproape concomitent două bucurii: trecusem (studenţii) examenul cu brio, precum şi opoziţia l-a susţinut pozitiv pe al său, acela de a nu-şi trăda alegătorii. A fost un moment frumos.

În rest, ieri am avut o deosebită bucurie să aflu că colega mea de blogosferă Eleonora Lisnic m-a premiat cu premiul "Blog Dorado". Deşi e un premiu pur simbolic, mă bucură îndeosebi faptul că acesta mi-a fost oferit în semn de apreciere, admiraţie şi simpatie, asta în ciuda faptului că nu ne-am văzut (eu şi Eleonora) niciodată. Mă bucur mult acest premiu, şi ţin să-i mulţumesc din suflet Eleonorei prin intermediul acestui articol.
Eleonora a primit acest premiu de la brazilianul Claus, căpătând dreptul să premieze, la rândul său, alţi 3 bloggeri. Cei 3 premiaţi de către Eleonora sunt:

Pe final, aş vrea să trec la meciul de astă seară. Din păcate trec totodată şi la nişte sentimente mai urâte. Prima impresie despre Răzvan Lucescu - negativă. Idee nu am cum a pregătit meciul cu Lituania, dar a fost o bătaie de joc. Jucătorii români parcă doreau să arate cine e cel mai egoist şi mai Mutu/Hagi pe teren. Mingea se lovea în ei ca în nişte picioare de lemn, aşa de intehnici erau. Şi leneşi pe deasupra.
Sincer, cred că un tehnician german ar fi fost mult mai binevenit la naţională: avea în primul rând să le scoată fiţele din cap la... nici nu pot să-i numesc jucători de fotbal pe unii, iar în al doilea rând avea să-i pună să mai fugă şi poate storcea toată apa din dânşii. Şi cel mai important, le schimba mentalitatea, că la ce de slabi erau lituanienii, liber 3-4 goluri puteau să primească.
Aşa însă Răzvan e "prieten" cu jucătorii şi-i permite unui Marica să se fiţuiască şi să nu paseze la nimeni - e vedetă bre, că nu degeaba joacă (rezervă) în Germania. Rezultatul: am văzut un meci dintre 2 echipe de calici practic. Şi comentariul a fost neaşteptat de prost!, mai bun decât la Moldova 1, dar net inferior celor de la ProTv. Nu m-am aşteptat la aşa ceva de la TVR.
Şi totuşi, să mă înmoi, victoria este chiar una mare. Pentru că învingând Lituania, ocupanta locului 3 din grupă, România are toate şansele ca la final să ocupe măcar poziţia a treia din grupă, ceea ce ar reprezenta un lucru extraordinar ţinând cont de startul pe care l-am avut. Totuşi gândindu-mă la Serbia şi Franţa, înfrângerile ne sunt garantate cu un asemenea joc. Numai cu Feroe şi Austria putem tinde la victorie. Dar cine ştie, poate Lucescu (junior sau senior :D) va mai remedia ceva din jocul României...

10 comentarii:

  1. Victor, mult succes în continuare. Acum, într-adevăr, este important să-ţi închei onorabil studiile. :)
    O Duminică Mare frumoasă!
    P.S.: I-am scris lui Claus că voi v-aţi bucurat şi s-a bucurat şi el. Nu a zis doar. Chiar s-a bucurat. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi-a placut meciul. a fost o victorie meritata in care jucatorii au fost foarte motivati...In comparatie cu ultimele meciuri, se vede o neta schimbare in bine...

    RăspundețiȘtergere
  3. sus capul, frate, fii informat, citeste despre moldoveni pe blogla mine. Sper sa te distrezi

    RăspundețiȘtergere
  4. Recomand un articol:
    http://eleonora-lisnic.blogspot.com/2009/06/despre-sexualitate.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Tu chiar crezi ca jucatorii folositi de razvan in meciul asta au fost individualisti si nu au muncit pe teren ? Mi se pare incredibil. E prima oara dupa mult timp cind echipa României a jucat cu motivatie , daruire si ca o echipa adevarata.Tocmai pentru ca Razvan Lucescu a ales jucatorii cei mai potriviti , fara un nume mare dar modesti si muncitori.Cum poti sa zici despre jucatori ca Cristi Tanase ,Apostol , Mihai Roman , Paduretu sau Tibi Ghioane ca nu alergau si ca se lovea mingea de ei ? Pai n-ai vazut nici un meci al Unirii ? Sa vezi ce fac acolo Apostol si Paduretu meci de meci.

    RăspundețiȘtergere
  6. Victor, fara suparare, dar... nu ai digerat meciul de sambata seara. Echipa, la vedetele care au fost pe teren, a scos un rezultat bun. Cu Mutu si restul vedetelor in camp, nu ar fi facut nimic. Oricum, este o echipa in constructie. Spre deosebire de dobric al nostru, Razvan are unele performante si este om de caracter. Nu sluga a federatiei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Meciul urmator,cu siguranta va fi mai bine pregatit!De pilda,Razvan are sa-si mai puna un cercel in ureche,si sigur o va convoca si pe Gina Pistol!Asta l-a antrenat pe Marica in Germania si s-a vazut progresul.Sigur cu Ginuta in lot batem tot si ne calificam!Locul 3 nu are nici o valoare ,sa sti!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vizitaţi portalul “Ştiri din Republica Moldova”, care reuneşte mai multe bloguri şi site-uri mass-media corecte şi democratice:

    http://stiribasarabia.blogspot.com/

    Portalul este nou, va fi îmbunătăţit.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ajutati la lupta impotriva comunismului, participati la raspandirea adevarului.
    Informatii legate de abuzurile si manipularile facute de comunisti ajung greu in multe zone din Moldova, de aceea avem nevoie de ajutorul vostru. Basarabeni, downloadati fisierele aflate aici: http://s4.transfer.ro/storage/cd_anticomunist-7c6d5.rar , scrieti-le pe CDuri si dati-le celor care au nevoie.
    Mai multe informatii pe www.romanism.net ."

    RăspundețiȘtergere
  10. intrati , miine pe blog la mine si cititi articolul cu mascariciul, este un raspuns la un atac primit pe mail, unde am fost vizati toti prin intermadiul meu

    RăspundețiȘtergere