duminică, 5 iulie 2009

Proiectul Free Football


Ieri seara am avut o deosebită plăcere să aflu că voi face parte din echipa Free Football (vezi aici). Cu această ocazie ţin să-i mulţumesc frumos lui Ivan Goncearuc pentru încrederea acordată, asta deşi nu am studii terminate în jurnalism, precum şi, deşi nu ne-am întîlnit încă niciodată face-to-face (urmează să o facem). Mă bucură foarte mult faptul că numai urmărirea şi citirea acestui blog l-a convins că poate avea încredere în mine, şi sper din tot sufletul să nu-l dezamăgesc pe viitor. Din păcate, cunosc doar superficial ceea ce se doreşte a fi proiectul Free Football, dar sper şi cred că voi găsi un loc în care să fiu şi eu util echipei, şi în special proiectului.

Am observat că în echipa Free Football fac parte şi tineri colegi de-ai mei de blogosferă, ca Ion Gnatiuc, Victor Moşneag, precum şi experimentatul Sandu Grecu, bloggeri ale căror articole le urmăresc şi citesc cu plăcere. Deşi suntem diferiţi, cu studii terminate sau pe care le facem în domenii diferite, toţi avem un interes comun, o dragoste mare şi unică: FOTBALUL. Şi deşi majoritatea suntem tineri, aceasta nu reprezintă decât un avantaj, deoarece suntem idealişti, dornici de viaţă, de schimbare a fotbalului, dornici de a contribui la dezvoltarea corectă a fotbalului în ţara noastră, în care puterea, banii şi cumătrismul să nu aibă nici o valoare, dar să primeze jocul de fotbal în sine, cu o competiţie corectă.
De asemenea, din echipa Free Football fac parte şi mai mulţi prieteni de-ai lui Ivan (pe care nu-i cunosc din păcate, dar se va rezolva curând aceasta, cred), pe care ţin să-i salut aici.

Mai multe informaţii despre proiectul Free Football aveţi aici:

2 comentarii: