marți, 28 iulie 2009

Pronosticul meu pentru alegerile anticipate.

Acesta este pronosticul meu pentru alegerile de mâine, asta în caz că alegerile anticipate nu vor fi fraudate:
PCRM - 40%
PL - 18%
PLDM - 13%
PDM - 12%
AMN - 9%
PSD - 5%
PPCD - 2,5%
PEAVM - 0,5%

Explicaţii:
PCRM va lua maximum 40% la alegeri. Ţinând cont că va fi imposibil să nu existe careva greşeli minore în favoarea comuniştilor, le-am acordat 40%.
PL va lua între 16 şi 20%. 18 e mijlocul.
PLDM va lua între 12 şi 14%. Media - 13%.
PDM - peste 10%, dar sub PLDM. Am ales 12%.
AMN - logic ar trebui să adune 10%, dar ţin să cred că o parte din electoratul lor ar putea să se fi chiar speriat de propaganda comuniştilor că AMN nu ar intra în Parlament. I-am scăzut cu un procent, la 9%.
PSD - cele 5% acordate nu înseamnă că prezic că acest partid va intra sigur în viitorul Parlament, ci faptul că PSD va lua în jurul a 5%, adică între 4 şi 6%. Pentru mine anume acest partid reprezintă marea Dilemă, marea necunoscută a alegerilor. Dorinţa şi inima îmi spun că nu vor intra, intuiţia şi chiar raţiunea, că au şanse. Dumnezeu va decide (dacă există), şi sper să decidă în favoarea celor buni.
PPCD - vor lua maxim 3%. Le-am acordat 2,5%.
Alianţa Verde va lua maxim 0,5%, deşi tind să cred că nici 0,2% nu vor lua.

Tind să menţionez că pronosticul meu nu e unul hazardat, bazat pe dorinţele şi părtinirea mea, ci pe cele 3 sondaje ce au apărut înaintea alegerilor anticipate. Poate mai spre seară, dacă voi avea timp liber, îmi voi explica într-un articol raţionamentele, analizând totodată şi sondajele date.

6 comentarii:

  1. doar politica...mai incerca si altceva
    //dinamo.prosport.ro/sport-life/special/romania-ungaria-istoria-unui-derby-fara-sfar-it-4678411

    RăspundețiȘtergere
  2. un prognostic si pentru meci te rog...mult....

    RăspundețiȘtergere
  3. iata inca o versiune: http://29iulie.wordpress.com/2009/07/28/29-iulie-o-perspectiva-asupra-rezultatelor-alegerilor/

    RăspundețiȘtergere
  4. problema cea mai mare a tarilor mici e ca sunt pline de oameni care se cred nedreptatiti deoarece ei cred ca potentialul lor este mult peste cel al tarii din care fac parte. de aici provin si frustrarile ca altii nu vor sa voteze cum voteaza ei, lipsa tolerantei dar si o tendinta absurda de a PAREA (fara A FI) mai cunoscatori de cat cei care ii inconjoara. oricine cu o minima logica in dotare iti va spune ca diferite sondaje nu pot prezenta diferente de scor aproape antagonice si daca nu crezi in cifre atunci cel mai bine este sa urmaresti trend-ul - acest lucru este imposibil din acele sondaje expuse mai sus si atunci vine intrebarea - cine poate lua in serios niste cifre absurde si in baza lor sa faca o analiza care se vrea a fi serioasa? raspunsul - cine vrea SA PARA!! dar nu ESTE. Dpmdv acest lucru este chiar mai periculos decat ceea ce fac actualii guvernanti deoarece necunoasterea este inmultita cu speranta de schimbare ceea ce face ca rezultatul sa fie si mai dureros. pe pariu ca daca rezultatele nu vor fi cele expuse vina va fi a celor care au fraudat alegerile -))

    PS. nu sunt un ofiter special pus sa bage zazanie pe bloguri (asa cum s-a mai insinuat ref la alte comentarii ale mele -D). Pur si simplu cred ca daca esti impotriva comunistilor acest lucru nu neaparat certifica si faptul ca ai dreptate.

    RăspundețiȘtergere