joi, 9 iulie 2009

Un an de blogherit

Ieri un an în urmă îmi scriam Primul meu articol pe acest blog, iar astăzi deja sărbătoresc începutul celui de-al doilea an al existenţei blogului meu. Un an pare o vârstă mică, dar personal mi se pare că scriu de o veşnicie pe acest blog, atât de obişnuit am devenit cu el.
În această perioadă am reuşit să scriu 66 de articole (prezentul e al 67-lea) şi să strâng 520 comentarii (din care aproximativ 40% sunt ale mele). În privinţa traficului, din decembrie 2008 de când mi-am pus contor, am adunat peste 5.000 de vizitatori unici. Mult, puţin, vă las pe voi să judecaţi, căci mie nu prea îmi pasă, fiindcă ceea ce contează pe adevărat sunt prietenii şi cunoscuţii pe care mi i-am făcut prin intermediul blogului (îi vedeţi pe majoritatea la blogroll).
Lumea blogosferei, deşi şi ea cu unele uscăciuni, este una a oamenilor inteligenţi, ridicaţi intelectuali, care au ce spune celorlalţi, iar a face parte din ea nu este decât un privilegiu în urma cărora faci cunoştinţă cu oameni minunaţi.

16 comentarii:

  1. Felicitari...Tre cumva sa sarbatoresti... :)lasa-mi un mesaj pe messenger la victor_mosneag...

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari Victor la mai mult si la mai mare... ;)

    spunemi terog am incercat si eu sa ma inregistrez în top20 dar nu se primeste poate eu ceva nu fac corect....

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari!
    Astept de la blogul tau o varietate de subiecte abordate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Victor:
    Mulţumesc frumos!
    Te-am adăugat pe mess ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Gîndul meu:
    Mulţumesc pentru urări!

    RăspundețiȘtergere
  6. Paul Sava:
    Mulţumesc Paul! Voi încerca să-ţi satisfac aşteptările ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitări, Victor! Am văzut pe internet un alt blog al tău, cu un singur articol :) Acela era primul?
    Inspiraţie!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulţumesc Eleonora!
    Acela era al doilea :D ... de aia şi nu l-am folosit încă ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ei, cum sa-ti zic , Victore, felicitari!!!
    Multi inainte!!!
    :) :) :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumos banner, în colţul de sus. :) Tu l-ai creat?

    RăspundețiȘtergere
  11. sper sa mai scrie cineva dupa mine, nu vreau sa fiu ultima:)
    Victor, felicitarile mele (un pic intarziate), multe aricole, multe comentarii, si inspiratie.
    tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim:
    Ei, cum să-ţi răspund Nadiush, mulţumesc! Şi să creşti mare ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Eleonora:
    Mulţumesc. Da, eu l-am creat, cu ajutorul unui site :).
    Şi rectificare: blogul celălalt, se pare că chiar e înaintea acestuia. Sau poate mi l-am făcut pentru experimentări, sau de rezervă... nu mai ţin minte. Personal şi uitasem deja de dânsul.

    RăspundețiȘtergere
  14. Multi ani inainte , ai articole foarte bune si tine-o tot asa :)

    RăspundețiȘtergere