miercuri, 30 decembrie 2009

În vacanţă... deci, la lucru!

Am intrat în vacanţă. Luni, 28 decembrie, am dat cu brio şi ultimul examen şi am finalizat semestrul I de la masterat. Îmi place sistemul ăsta de la FRIŞPA, de a da examenele (şi la licenţă, şi la masterat) înainte de Anul Nou, altfel spus, de a nu intra în noul an cu treburi neterminate.

Am un prieten ce învaţă la Universitatea Agrară: 3 examene le-a dat acum, altele 3 le va da după vacanţă. Un altul, ce învaţă la Universitatea Tehnică, în genere dă toate examenele după Anul Nou. Vacanţa se primeşte ca o ruptură dintre lecţiile la zi şi examene: rămîi cu îngrijorările examenelor ce urmează să le ai, şi nu te poţi deconecta totalmente de la preocupările legate de universitate. Nu ştiu, poate mi se pare mie că e aşa, dar ştiu că-mi place modalitatea aceasta de programare a examenelor la FRIŞPA: îmi permite ca în cele 3 săptămâni de vacanţă să-mi şterg din minte toate grijile şi responsabilităţile legate de universitate în calitatea mea de masterand, şi să mă relaxez "completamente" :).

În privinţa blogului, nu am mai scris din 13 decembrie. În mare parte îmi justific (şi mie însumi) această inactivitate prin prioritatea acordată examenelor. În realitate, cauzele sunt mai multe, dar nu vreau să le precizez sau detaliez aici. Cert este, că dacă tot am intrat în vacanţă, voi acorda mai multă atenţie blogului meu, şi voi încerca să scriu mai des. Totodată, poate, voi şi înlătura acei factori care mă reţin în a posta mai des pe blog, şi mă voi motiva să scriu mai des în anul viitor. Poate, voi reuşi să-mi transform blogul într-unul mai activ. Deci, la lucru (pe blog) :).

8 comentarii:

  1. ce fel de vacanță, noi lucrăm și iarăși lucrăm pînă de anul nou!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Parca prea multi de poate... :)
    Oricum succes

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumitru:

    Din fericire, sau păcate, eu sunt doar un masterand şomer. Aşa că, am vacanţă, şi voi încerca să profit de ea ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Victor:

    2 de poate :D. Corect ai observat - există o neîncredere de sine în privinţa blogului, oarecum. M-am cam plictisit de el, dar sper să-mi remotivez interesul de a scrie mai des pe blog.

    Mulţumesc şi succese şi ţie! Sărbători Fericite!

    RăspundețiȘtergere
  5. www.vechilecoline.ro
    Restaurant Pizzerie Vechile Coline Iasi va ofera un meniu select pentru evenimente si mese festive, in cadrul unui ambient nascut din eleganta si meticulozitate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru Restaurant PVC: mulţumesc pentru reclamă. Dar e puţin probabil să fac din Chişinău Anul Nou în Iaşi :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Eleonora Lisnic:

    Mulţumesc frumos, Eleonora!!! Şi ţie, de asemenea! Mulţi Ani Înainte şi Sărbători Fericite!!!

    RăspundețiȘtergere