miercuri, 27 ianuarie 2010

Cum e să fii student la FRIŞPA


Vreau să vă recomand un articol, F.R.I.Ş.P.A - viaţa ca o carte. Atît., scris de către un fost coleg de-al meu frişpist, Vlad Şaran, cu care am fost în acelaşi torent în cei trei ani de RI. Dânsul a scris un articol destul de lung, dar extrem de interesant, despre toată experienţa sa de viaţă de la FRIŞPA, mai precis despre cei 4 ani petrecuţi pe băncile facultăţii, începînd de la cauza care l-a adus ca student la RI pînă la înmînarea diplomei.

Sincer, mi-a făcut mare plăcere să îl citesc, descoperind că nu în rare cazuri am trăit şi simţit emoţii identice legate de facultatea noastră, FRIŞPA. În unele momente mă simţeam de parcă eu însumi aş fi scris acest articol. Este într-adevăr un articol foarte bun, în care ajungi mai bine să înţelegi ce înseamnă şi cum e viaţa de student, de om simplu, la renumita Facultate de Relaţii Internaţionale, Ştiinţe Politice şi Administrative. Lectură plăcută (pentru curioşi)! :)

Sursa imagine aici.

4 comentarii:

  1. salut victore
    multumesc pentru cuvinte frumoase, ce sa zic viata la frispa a fost asa cum a fost scrisa , nu am inventat nimic, a fost si grea si frumoasa, nu poti renega trecutul niciodata.
    sincer mersi ca mi-ai facut reclama.Eu in general scriu pentru placerea proprie, dar daca sunt macar vreo doi oameni care au apreciat opera mea, atunci sunt implinit.

    P.S. info doar pentru tine , in cursul saptaminii o sa scriu si contunuarea la articol , sa nu sufli o vorba

    RăspundețiȘtergere
  2. Vlad:

    ştiu că nu ai inventat nimic, de aia şi articolul merită a fi citit, şi l-am recomandat, pentru că ai fost sincer, şi descrie real cam ce viaţă, bucurii şi dezamăgiri, trăieşte aproximativ un student la FRIŞPA. :)

    Aştept continuarea ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. nice baieti..un fel de fratie blogereasca....daca sa spun asa, oricum Bravo Vlad si cred ca in mare parte toti ce au trecut pe la FRISPA au simtit si au trebuit sa treaca in mare parte prin aceleiasi provocari.

    RăspundețiȘtergere