vineri, 19 martie 2010

Victor Ciobanu

Mă numesc Victor Ciobanu (ştiţi deja asta). În afară de mine în Republica Moldova mai trăiesc încă 273 de Victori Ciobanu. Deloc puţini, zic eu. Asta serveşte ca introducere, să ştiţi ;).

Deci ieri Unimedia lansa ştirea despre offline-ul cu premierul Vlad Filat, la care bloggeri interesaţi urmează să participe. Am citit-o pe la amiază, şi, ciudat, am găsit şi numele meu înregistrat acolo. Şi mai mare mi-a fost uimirea cînd, accesîndu-mi numele, am ajuns pe blogul meu - asta deşi citeam pentru I dată ştirea, darmite să trimit vreun email pe la Unimedia. Am hotărît că probabil e o eroare, sau o confuzie: aveam planurile mele pe ziua de ieri, aşa că am ignorat iniţial faza; spre seară i-am scris însă lui Tudor Darie un mesaj pe facebook în care i-am cerut denumirea emailului care a cerut să mă înscrie.

Azi, cînd lista finală a devenit clară, şi eu incă eram acolo, cu trimitere la blogul meu - chestia dată m-a pus pe gînduri. I bănuială care îmi era în minte era că cineva a intenţionat să-şi bată joc de mine, înscriindu-mă fără să mă întrebe/anunţe. Ideea era de astfel natură: eu cu Tudor Darie nu ne cunoaştem, nu ne-am văzut real niciodată, el m-a înscris anume pe mine, eu urma să nu observ anunţul, ştirea, şi urma să nu vin, şi cei de la Unimedia să îşi formeze o părere proastă despre mine. Chiar şi dacă observam anunţul, eram prins într-o dilemă: duminică, de la 9.30 pînă la 17 sau 18.00 am traininguri în cadrul Academiei Liberale - astfel spus, urma să sacrific ceva, neputînd fi prezent în 2 locuri.

Aşa că am hotărît să clarific direct problema, şi i-am scris din nou lui Tudor Darie pe profil (facebook). Acesta mi-a răspuns, şi, am avut norocul că emailul transmis mi-a părut cunoscut, ghicind proprietarul acestuia, un alt Victor Ciobanu, care are şi el cont pe facebook, fiindu-mi prieten (în reţea). Dînsul trimisese un email ca să fie înregistrat, cei de la Unimedia au crezut că-s eu, şi astfel a ieşit povestea dată. Aş putea menţiona că nu e pentru I dată cînd cineva se încurcă cu noi 2: au mai existat minimum 2 persoane, care le cunosc, ce au păţit-o, dar nu a ieşit chiar aşa aiurea.

Ok. Ce aş dori să spun prin acest articol? Nici nu ştiu precis. Probabil să fiţi mai atenţi, să nu confundaţi persoane ce pot avea unul şi acelaşi nume. De exemplu, mie nu mi-a fost plăcut să cred o bucată de zi că cineva încearcă să-şi bată joc de mine pe la spate. Nu e nimeni vinovat de situaţia dată - pur şi simplu, ar fi ok să nu mi se mai întîmple ;).

8 comentarii:

  1. se mai intimpla coincidente
    cum spun americanii ,,sheet happens''

    RăspundețiȘtergere
  2. Vlad:

    Da, se mai întîmplă. Nu e nimic grav în fine ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Un nume şi un prenume destul de răspândite, de aici şi numărul mare de tizi. :)
    Şi cu numele meu mai sunt 4 persoane în Republica Moldova.
    La acest link putem verifica: http://www.mtic.gov.md/eservice/#1

    RăspundețiȘtergere
  4. Eleonora:

    Merci. Ştiu de link: de-acolo am şi aflat că am 273 de tizi. Iaca de "tiz" însă nu ştiam :D. Adică, mai auzisem de cuvântul dat, dar nu mi s-a înrădăcinat în creier, ca să-l pot folosi în vorbire/scriere.

    RăspundețiȘtergere
  5. odata si pentru totdeauna, ca nu mai vreau confuzii

    RăspundețiȘtergere
  6. Victor:

    :D Asta deja nu ştiu. Depinde de tine, şi de ceilalţi :P

    RăspundețiȘtergere