duminică, 11 aprilie 2010

Fără chef de a scrie

Aşa mi se întîmplă mereu după o pauză îndelungată pe blog. Dacă nu scriu 3-4 zile, îmi dispare parcă interesul şi atracţia de a scrie. Ba mai mult decît atît, în unele momente uit chiar că am blog, şi chiar mă lasă rece ce se întîmplă pe aici.
Şi viceversa, cînd obişnuiesc să scriu des, un articol în una - două zile, devin obsedat de blog, îl vizitez mai mult decît des să văd dacă am comentarii, intenţionez să scriu mai multe articole şi am impresia că nu îmi ajunge timp pentru aceasta...
Problema mea, după cum se observă, este că nu găsesc punctul de mijloc, echilibrul. Iaca-şa.

Un alt motiv că în ultima perioadă nu prea am chef de a scrie este autocenzura. Nu scriu despre aia că atinge un cunoscut, despre ailaltă că atinge o organizaţie, despre altceva că sunt de-ai mei sau nu vreau să-mi fac duşmani, sau că nu am argumente puternice la propria-mi opinie... şi iaca-şa îmi închid gura mie însumi, că ajung să nu mai am chef deloc a scrie.

Alt motiv - totuşi pentru ce ţin acest blog? Aş putea scrie articole ce implică o viziune largă, de exemplu una statală: articole politice, despre societate, schimbare, bla bla bla. Dar eu deja m-am săturat pînă în gît să gîndesc "global", neglijînd aspectele din imediata mea apropiere...
Sau să am un blog strict personal, în care să scriu numai despre mine sau viaţa mea personală, ce întîmplări "grozave" mi s-au întîmplat sau am făcut, etc... Doar că, eu sunt introvert, plus încă şi scorpion, deci secretos, deci să scriu asemenea articole este împotriva propriei mele naturi umane. Nice dilema, ce să-i zici.

Hm... alte motive perioada recentă: stricat regimul (mă culcam după 24.00 recent, acum mi-l restabilesc cu încetul), haos în minte (chiar unul mare), mă aflam într-o perioadă cu fără gust de viaţă, zero entuziasm, zero ţeluri, zero combativitate, etc. Mă rog, aspecte secundare ;).

De mâine însă promit să revin. Adică nu, de astăzi (dacă considerăm acest articol). În rest însă, vă urez acum noapte bună :).

sursa imagine aici

6 comentarii:

  1. Noapte buna :) Si "revenire" grabnica :)

    RăspundețiȘtergere
  2. salut
    asa se mai intimpla sa nu ai nici un chef de nimic .Dar cine stie poate asa cind iti eliberezi mintea, iti vin ideei noi in cap, nici nu stii cum te prinde.
    in cee ce priveste de autocenzura, nu cred ca trebuie sa te doara capul de altii, daca tinem cont de toti care s-ar putea supara pe ce scrii , asta nu mai e liberatate de gindire si exprimare.
    Scrie ce simti, cit vrei si cind vrei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vlad:

    Merci de sfat. Problema mea e că gîndesc prea mult pentru alţii şi prea puţin pentru mine, probabil. Need a change ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. faci treaba buna! din pacate nu reusesc sa tin pasul cu postarile (regulat) si deaceia.. citesc posturile, cam o data la 2 saptmani.. prin rss.. scrii chestii interesante! continua pls

    RăspundețiȘtergere
  5. Extra:

    Mulţumesc mult pentru încurajare. Am să scriu în continuare, pentru că îmi face plăcere. Şi mă bucură că şi altora le face plăcere să mă citească :)

    RăspundețiȘtergere