luni, 7 iunie 2010

ARTICO

Centrul Republican pentru Copii şi Tineret "ARTICO". Le-am scris cel puţin 2 mesaje săptămîna trecută şi mai trecută, de la secţiunea Contact a site-ului lor. Nu am primit nici un răspuns, şi nici vreo copie a mesajelor mele către adresa proprie de email nu am primit. Mă întreb pentru ce au mai creat site-ul, sau mai bine zis opţiunea contact prin mesaj, dacă nu este funcţională.

Pe timpul comuniştilor se zvonea că nu orişicine poate intra acolo. Îmi spunea un prieten, cu ceva mai multe relaţii, că la ARTICO numai copiii comuniştilor s-ar odihni şi ar beneficia de cercurile sportive de-acolo. Mă întreb dacă ceva s-a schimbat de-atunci. Sau poate schimbarea să fie doar superficială, în sensul că acum numai copiii "Alianţei" ar umbla pe-acolo. Nu ştiu nimic, aşa că nu mă pronunţ... dar cred că ar merita, poate, să fac vreo vizită pe la ARTICO.

sursa imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu