sâmbătă, 12 iunie 2010

Jabulani


Se tot vorbea înainte de campionatul mondial că mingea oficială a mondialului, Jabulani, ar fi cea mai rotundă posibilă, cea mai perfectă pentru spectacol şi înscrierea golurilor, că ar face mari probleme portarilor, care ar fi nemulţumiţi de ea, şi că la mondialul din acest an vom avea foarte multe goluri înscrise. Din păcate însă, începutul CM 2010 este unul dezamăgitor: doar 5 goluri bătute în 4 meciuri, adică o medie de 1.25 goluri pe meci sau 0.625 goluri per echipă. Mult prea puţin faţă de aşteptările pe care le aveam: măcar 2 goluri pe meci.

Dar campionatul este doar la început, aşa că putem avea speranţe că vom avea un CM bogat în goluri. Seara la 21.30 urmează meciul Anglia : SUA. Mizez pe o victorie a Angliei la cel puţin 2 goluri, care în preliminariile de calificare era pur şi simplu invincibilă ("blatul" cu Ucraina se exclude), avînd şi cel mai bun atac din Europa, cu peste 30 goluri bătute în calificări (dacă nu mă lasă memoria).

În rest, ce aş putea să spun despre rezultatele meciurilor ce au avut loc deja? Deşi mizam pe Mexic, nu mă miră egalul Africii de Sud. Aceasta juca acasă, este organizatoarea CM, ar fi fost mult prea urît, din respect pentru dînşii şi suporterii lor, să piardă la meciul de debut. Aşa că locul 83 în lume a remizat cu locul 17. Sandu Grecu merge şi mai departe încă: el crede că Africa de Sud se va şi califica în optimi, din cauza intereselor financiare... eu cred că echipa a doua calificată se va decide dintre Uruguay şi Mexic în ultima etapă, prima urmînd a fi Franţa, desigur.

Egalul Franţei, ce poţi să zici? Uruguay nu este o echipă deloc slabă. Mă bucură însă că Franţa nu a cîştigat: dacă aceasta ar avea un parcurs bun sau ar cîştiga mondialul, românii s-ar pişa pe ei de complexe cînd vor trebui să joace cu francezii pentru calificarea la EURO... :D

Coreea de Sud este o echipă bravo - a reuşit cel mai bun rezultat de pînă acum la mondiale. M-am uitat la rezultatele ei de mai înainte, amicale şi de calificare, şi mi-a lăsat impresia unei echipe destul de solide. Nu m-aş mira să se califice din grupe, alături de Argentina. O Argentină care mă aşteptam să bată mai multe goluri în I său meci. Dar poate va bate în următoarele, deşi mi-e greu să cred, ţinînd cont că nu dau 2 bani pe valoarea "antrenorului" lor...

sursa imagine

Un comentariu:

  1. Gata Frantaaaaa.. acasa la crescutbroskoi si noi fotbalisti :( .. :-D

    Fotbal vs Politica - Mexic vs Voronin!
    http://wtfmd.blogspot.com/2010/06/mexic-vs-voronin.html

    RăspundețiȘtergere