luni, 23 august 2010

Un om cu pasiune


Astfel îl pot denumi pe Ivan Goncearuc, prietenul meu şi autorul blogului sportiv ivangoncearuc.blogspot.com. Un om care a investit mult suflet, energie şi timp în blogul său, creînd unul din cele bune bloguri sportive de la noi din ţară.

Îmi amintesc şi acum cum dînsul îşi crease blogul în primăvara lui 2009, devenind din start unul dintre cei mai activi bloggeri din blogosfera moldovenească, comentînd şi împrietenindu-se cu alţi bloggeri, inclusiv eu. Fiind ambiţios şi îndrăzneţ, a scris nenumărate articole "pipărate" vizavi de fotbalul moldovenesc şi oamenii din el, exprimîndu-şi mereu liber părerea. O persoană curajoasă, care nu a ezitat niciodată să spună lucrurilor pe nume, şi să critice atunci cînd era nevoie.

Şi totul datorită faptului că are o imensă pasiune, fotbalul, despre care cunoaşte o bogăţie de informaţii, şi amănunte ascunse (în special fotbalul din MD), precum şi ambiţiei sale de a reuşi să construiască unul dintre cele mai bune şi citite bloguri sportive din Moldova, ceea ce i-a şi reuşit. Un om cu pasiune, a cărei înflăcărare îl îndreaptă spre cele mai înalte culmi, şi doar înainte.

3 comentarii:

  1. ba, parca va plateste cineva sa scrieti despre goncearuc asta. am mai vazut pe un alt blog sportiv asemenator cu asta... pare cam bizar sa ridicati atatea osanale unui jurnalist, mereu acelasi..:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Arunc bani mari sa se scrie despre mine :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim:

    "PARCĂ vă plăteşte cineva" - eşti nesigur pe acuzaţia ce vrei să mi-o aduci, pentru că ştii în subconştientul tău că nu e adevărat.

    "un alt blog sportiv" - blogul meu nu e unul sportiv. La sigur.

    "pare cam bizar" - este şi normal să-ţi pară, atît timp cît nu cunoşti decît o parte a situaţiei, reflectată doar în cele 2 articole :)

    RăspundețiȘtergere