duminică, 12 septembrie 2010

Resident Evil: Afterlife


Astăzi am privit filmul Resident Evil 4: Afterlife la Patria. Este al 2 film 3D pe care l-am privit vreodată. De data asta ochii mi-au obosit mult mai puţin decît prima oară, iar durerea de cap de-abia spre seară mi-a apărut - totuşi, consecinţele urmăririi unui film 3D nu sunt prea sănătoase, se pare.

Legat de film, n-aş spune că a fost atît de impresionant pe cît m-am aşteptat, chit că era 3D. Am urmărit cu interes primele 3 părţi, care mi-au plăcut nespus de mult, astfel că muream de nerăbdare să privesc şi partea următoare, pe care o credeam şi ultima. În realitate, se pare că va exista şi partea a 5, producătorii urmărind să realizeze parcă un serial pe ideea centrală a filmului. O idee, care deja devine banală, regizorii ne mai ştiind ce trucuri noi să inventeze sau cum să continue povestea.

Totuşi, filmul este unul interesant, ţinîndu-te cu sufletul la gură, mai ales dacă ai urmărit primele părţi şi ştii despre ce e vorba. Este neclar faptul însă şi supără că Alice (din Ţara Minunilor, îmi tot vine comic în gînd) se tot bate şi îl omoară de vreo 3 ori pe şeful Corporaţiei Umbrella, dar acesta tot supravieţuieşte şi apare viu mai departe în film. Sau poate sunt mai multe copii, clone de-ale lui, şi eu n-am înţeles? În rest, mai sunt unele momente ilogice în film, dar cui i-ar mai fi fost interesant filmul ăsta fantastic dacă era totul logic, clar în el? :)

Mi-e interesant care va fi finalul acestei serii de filme. Nu are cum să fie cine ştie ce pozitiv, că omenirea e exterminată toată, parcă. Probabil filmul va continua pînă cînd Alice îi va "extermina" pe toţi cei de la Umbrella, iar mai apoi, dute-ţi singur capul ce se întîmplă cu restul oamenilor, rămaşi vii. Sau poate nu. Cert e că, după ce am privit primele 4 filme din seria Resident Evil, nu am cum să nu urmăresc şi partea a 5-a, că te mănîncă curiozitatea. Iaca aşa.

PS. Interesant e că filmul a apărut deja pe net, ce-i drept într-o calitate destul de joasă. Un link la film, pe net, îl aveţi aici.

sursa imagine

Un comentariu: