marți, 28 septembrie 2010

Scump, dom-le, scump

Am fost ieri cu colegii la o cafenea din Malldova Shopping, alături de unde se joacă bowling. Avem un student internaţional în grupă, un italian, şi să ieşim împreună cu el. Mi-am comandat cea mai ieftină băutură, un Sprite. Mi-au adus o sticluţă mititică de 250 ml. Bah!... 20 lei pentru 250 ml de apă? Nici să-ţi saturi setea nu-ţi ajunge.

Well, îl întreb curios pe colegul meu din Italia cum i se par preţurile la noi. Exagerat de mari, zice el. Mirat, îl întreb de ce şi cum sunt preţurile din Italia, comparativ cu ale noastre, dacă i se par atît de mari. El îmi spune că preţurile de la noi sunt cam la 70% din cele din Italia, doar că, cunoscînd cît e de săracă ţara noastră, i se par exagerate preţurile. Foarte bine spus, zic eu.

P.S. Apropo, pentru comparaţie, un student în Italia are o bursă de 500 euro pe lună. La noi în Moldova, aproximativ 45 de euro (720 lei). Dacă unui student italian i se par preţurile mari la noi, ce să mai zici de bieţii studenţi moldoveni...

sursa imagine

7 comentarii:

  1. nimic nou sub soare, din păcate... dacă nu i-ar finanța părinții pe studenți, nu știu câți ar mai rămâne să facă studiile în Moldova :/

    RăspundețiȘtergere
  2. Preţuri europene şi viaţa de ..."câine"...!!! Trăim bine nu? Căci banii "n-aduc fericire"...şi de ce mama, tata şi fratele au plecat din ţară?....

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut, urmaresc demult blogul tau, nu vrei sa ne adaugam reciproc la blogroll? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Tre de boicotat localurile ))), in fine, mai mare snobism ca-n Moldova n-am vazut nicaieri

    RăspundețiȘtergere