duminică, 17 octombrie 2010

E-mail pentru Starnet

Nush ce mi-a venit azi, dar am trimis un e-mail celor de la Starnet. Conţinutul mesajului e următorul:

Bună ziua,

sunt abonat Starnet deja de 3 ani. Totuşi, Bonusul meu de Fidelitate este 0 kbit/s. De ce oare?

A 2 întrebare, de ce, dacă viteza mea este de 5 Mbps, sunt nevoit să achit cu 6 lei mai mult decît pentru planul tarifar Fiberlink 129, care are aceeaşi viteză?

Mulţumesc anticipat pentru răspunsuri.


Acum urmează să aştept să primesc răspunsul la aceste întrebări, care, interesant, îmi apăruseră încă de luni buni în urmă. De-abia acum mi-am găsit timp şi mi-a trăsnit să le scriu, să scap de întrebările ăstea care mă frămîntau de mult timp. Se pare că fac ordine în mine.

sursa imagine

2 comentarii:

  1. tiau raspuns. chiar mii interesant si mie

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu. Încă nu mi-au răspuns (au trecut deja 10 zile), şi mă îndoiesc că au să o facă.

    RăspundețiȘtergere