marți, 2 noiembrie 2010

Hai la vot! la mine pe blog :)

Astăzi au fost înregistraţi ultimii 13 candidaţi electorali pentru alegerile parlamentare anticipate din 28 noiembrie. Astfel, vom avea de ales între 40 de concurenţi electorali înregistraţi la alegeri, dintre care 20 sunt partide şi 20 candidaţi independenţi. Îmi voi expune mai tîrziu opinia legată de lista definitivă a concurenţilor ce s-au înregistrat pentru alegeri.

Acum doar vă îndemn la vot la mine pe blog, să votaţi în sondajul "Pentru cine vei vota la 28 noiembrie?", pe care l-am creat numai ce. Au mai rămas 25 de zile pînă la alegeri, şi sper să acumulez peste o sută de voturi la acest sondaj. Mulţumesc anticipat.

sursa imagine

6 comentarii:

  1. Victore, prin banerul de mai sus ce contine cifra 3 nu crezi ca o sa influentezi rezultatul sondajului?
    Si ce vizitatori infocati ai Lagutei ai tu pe aici :)

    RăspundețiȘtergere
  2. numai cei retardati nu intzaleg glumele si iau in consideratzie fiecare poll care nu are nici o importantza!!!

    votatzi altfel (aici) si nu chiar ceea ce doritzi sa votati, fitzi mai ingenioshi dar nu ca turma de oi!

    Cu respect Vlad Filat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nesimtitii de PPCD mai au tupeu sa respire pe scena politica??
    Afara, tradatorilor !
    Votam Gabi Stati, un suflu nou in Parlament si adavarata voce a tinerilor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Valentyn:

    :D
    Mă aşteptam ca cineva să-mi zică asta. Într-adevăr, mi s-a primit o situaţie aiurea: pe de-o parte sunt simpatizant şi membru a PL, şi astfel măcar printr-un banner încerc să-i promovez, din altă parte, doresc să-mi fac blogul cît mai interactiv, precum şi să cunosc opţiunile electorale ale blogosferei, sau cel puţin ale cititorilor mei.

    Da, într-o anumită măsură se poate spune că bannerul ăla poate influenţa rezultatul sondajului, dar din altă parte eu sper că majoritatea celor care votează la sondaj sunt decişi de mai înainte pentru cine să voteze.

    Legat de Laguţa, se pare că o parte din cei de pe facebook au luat sondajul în glumă, sau au hotărît să voteze pe Laguţa ca un vot de blam întregii clase politice de la noi (îmi aminteşte de cazul lui Pavel Turcu).

    RăspundețiȘtergere
  5. Alex Vorn:

    pentru tine nu are importanţă, pentru mine da. Sondajul nu e o glumă pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim:

    :D
    Apropo, dacă tot ai făcut propagandă pentru Gabi Stati, de ce nu văd un vot pentru el la sondaj? :P

    RăspundețiȘtergere