joi, 4 noiembrie 2010

Job Cocktail - un faliment

Cei de la Job Cocktail Chişinău au realizat ieri şi azi un eveniment de carieră dedicat tinerilor, citeşte mai multe aici. Primul minus al lor este că nu au indicat locaţia. Adică, ei au indicat locaţia USM, dar USM înseamnă şi blocul 6 FRIŞPA, şi blocul 5 Asistenţă socială, precum şi blocul unde se studiază dreptul, la Sculeni.

M-am dus eu azi la Blocul Central, am fost şi în sala Senatului, găsesc şi vreo 2 anunţuri despre evenimentul dat, da unde are loc, în ce bloc, ioc. Şi mai întreb şi vreo 2 studenţi despre eveniment, ăştia nu ştiu nica, şi eu stau ca un bou şi nu ştiu unde să mă îndrept. Doar întrebînd doamna de la uşa de la intrare în Blocul Central, am aflat că evenimentul are loc în blocul 4.

Acolo, deşi evenimentul se ţinea şi la etajul I şi II, erau mai puţin de 10 standuri. Şi toate inutile şi neinteresante mie: ceva oferte de joburi din IT, de la Continental Iaşi (automobile şi IT), Ameritrex, AIESEC, Prime, etc. Pînâ şi la târgul de burse 2010, unde erau doar 4 standuri, am aflat şi beneficiat de mai multă informaţie utilă şi interesantă decît aici. Puteam şi să nu vin, deci.

Din altă parte, am mai avut 2 treburi în oraş, una fiind tot legat de universitate. Interesant e că la toate am primit un răspuns negativ la ceea ce doream să aflu/obţin. Iar dacă mai ţin cont şi de evenimentul Job Cocktail, în scurta mea plimbare de o oră jumate în oraş am reuşit să obţin 3 eşecuri. Interesantă zi am eu azi...

sursa imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu