luni, 1 noiembrie 2010

Pentru ce mă mai duc eu la universitate??


Ei bine, luna octombrie, participînd la trainingurile Parlamentului Tinerilor, şi alte activităţi noi la care m-am înscris, am cam neglijat universitatea, lipsind cîteva zile (din puţinile în care învăţăm). Mi-am zis însă, după ce m-am dezamăgit şi de activităţile ăstea noi, să vin săptămîna asta la universitate, la toate lecţiile.

Aşa că azi am venit conştiincios la lecţii, la prima lecţie fiind prezenţi doar 2 studenţi: eu şi o colegă. Nu vreau să descriu cum a decurs lecţia, pentru că ar trebui să vorbesc despre profesor - dar cert e că cu cît (scuzaţi-mi cacofonia) mai mult frecventez lecţiile acestui om, cu atît el şi cursurile lui îmi devin tot mai antipatice şi insuportabile.

La următoarea lecţie a plecat şi colega mea, care era nevoită să plece la lucru. Profesoara cu care urma să am, teoretic, 2 lecţii, mi-a dat drumul, şi chiar dacă nu o făcea, plecam singur, urmînd doar să o preîntîmpin. Iar la finalul acestei zile m-am întrebat: pentru ce am mai venit eu astăzi la universitate???

Şi în genere, nu există zi în care să nu mă mai întreb: pentru ce să mă mai duc eu, la universitate? Bine că au mai rămas 2-3 săptămîni de învăţat, după care urmează să avem practica - căci sincer, m-am săturat pînă-n gât de acest faliment, numit masterat la USM.

sursa imagine

4 comentarii:

  1. Eu tot asta am vrut să te întreb. Pentru ce?

    RăspundețiȘtergere
  2. Iura,ex- colegul tau preferat din grupa : ))2 noiembrie 2010, 01:01

    da, e trista situatia, asta e, cauza ar fi lipsa de motivatie ca rezultat al perspectivelor inguste ce le ofera masterul,pe alocuri universitatea in genere, de aia multi studenti isi pun pe prim plan alte obiective

    RăspundețiȘtergere
  3. Ivan:

    Se pare că doar pentru diplomă. Deşi, şi ceilalţi colegi ai mei se duc doar pentru diplomă, dar frecventează mai rar universitatea (deoarece lucrează).

    RăspundețiȘtergere
  4. Iura:

    Well, pentru mine e o sărbătoare comentariul tău, pentru că e I oară cînd comentezi la mine pe blog :). Mă bucur să mai aud de tine, ştiind unde eşti.

    Da, e tristă situaţia, principalul vinovat fiind universitatea, dar nu noi, studenţii. Pentru că chiar şi cu perspectivele înguste ce le oferă masteratul, majoritatea ar fi frecventat lecţiile, dacă am fi avut un orar normal...

    RăspundețiȘtergere