joi, 18 noiembrie 2010

Responsabilitatea la moldoveni (II)

3 săptămâni în urmă era anunţat concursul de selectare a participanţilor pentru "Şcoala Tânărului Lider Politic", organizată de ADEPT. Fiind interesat de înainte de ŞTLP, din start am observat 2 semne rele, minusuri: la pagina indicată nu se găsea formularul de aplicare (a apărut ceva mai tîrziu decît anunţul de pe facebook şi ADEPT), şi 2 la mână, scrisoarea de delegare din partea preşedintelui partidului pentru membrii de partid de departe mi se părea (şi nu mi-am schimbat opinia) un efort în plus şi o discriminare în comparaţie cu cei neafiliaţi politic. Altfel spus, e mai simplu/uşor de aplicat ca neafiliat politic decît ca membru de partid.

Ok. Nu asta era principalul despre ce vroiam să scriu. Am aplicat şi eu la ŞTLP. Am primit apoi, cum era normal şi profesionist (apreciez asta la ADEPT, căci alţii nu o fac de obicei), un mesaj în care mi se confirma că au primit documentele mele pentru aplicare, şi că rezultatele vor apărea pe site-ul ADEPT pe 9-10 noiembrie. Zic eu, e bine.

Mă uit pe 9, încă n-au apărut. Ok. Aştept în ziua de 10, nici atunci nu au apărut rezultatele. 11, 12, se încheie săptămână, trece şi ziua de luni, pe site-ul ADEPT nu sunt publicate nici un fel de rezultate. Răbdarea mi-a crăpat pur şi simplu, în fiecare zi deschizînd site-ul lor pentru a căuta rezultatele, astfel că lunia asta le-am scris din nou celor de la ADEPT, întrebîndu-i cînd vor apărea şi dacă sunt admis. A 2 zi am primit răspuns că nu am trecut, şi interesant, tot a 2 zi a şi fost publicată lista participanţilor. Mă întreb, dar dacă le scriam de săptămâna trecută, de joi, vineri, aflam de mai înainte rezultatele? :)

Nush cum vouă vi se pare chestia asta, dar pentru mine e lipsă de responsabilitate şi seriozitate. Să zici oamenilor că rezultatele apar într-o anumită zi, dar ele să nu apară nici după mai multe zile de la data anunţată, lăsînd oamenii pe jar, e pur şi simplu urât de-a binelea. Căci pur şi simplu răbdarea ţi se pune la încercare, şi devinea tot mai frustrant zi de zi, aşteptînd rezultatele. Mai bine deja nu scriau că datele vor apărea pe 9-10, dacă intuiau că nu o să reuşească, sau aveau alte planuri, căci, cel puţin mie, acum, cei de la ADEPT mi-au lăsat o imagine destul de proastă, de iresponsabili şi neserioşi.

Recunosc că nu avea să scriu acest articol dacă eram acceptat la ŞTLP. Frustrarea mi-ar fi fost acoperită/lichidată sau atenuată de către bucuria admiterii. Aşa însă, mi-am revărsat-o pe blog. M-am răzbunat, ar putea spune unii - dar şi sunt Scorpion, vă reamintesc eu. Plus nu mă interesează ce credeţi - am scris ceea ce am simţit că trebuie să fac. Căci într-o lume în care majoritatea se comportă ca nişte porci, dacă le-am ierta pe toate, nu ar mai exista dreptate şi bine.

sursa imagine

Mai citeşte:

6 comentarii:

  1. Bravo, e bine sa scrii ce simti ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Totu-i OK, doar generalizarea e gratuită. Sunt moldoveni responsabili. Ştiu mulţi. Era mai relevant un titlu "Responsabilitatea la ADEPT"

    RăspundețiȘtergere
  3. Ion:

    Pur şi simplu, articolul ăsta face parte dintr-o serie mai lungă de articole pe care intenţionez să le scriu legat de responsabilitatea la noi, la moldoveni.

    Sunt de-acord că există şi moldoveni responsabili, dar cred că sunt o minoritate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, din pacate asa e cum scrii :(
    Respnsabilitatea lipseste, iar daca a mai ramas ceva, iesim la vot si votam Gabriel Stati!

    RăspundețiȘtergere
  5. Valentin:

    Să fim responsabili, şi să nu votăm în vânt, pentru candidaţi care nu vor trece, astfel majorând şansele continuării crizei politice din ţară. :D

    Să votăm PL! :) :P

    RăspundețiȘtergere