sâmbătă, 5 martie 2011

Interviu cu maestrul Philipp Bayer


Interviu cu maestrul Philipp Bayer (PB), preşedintele Asociaţiei Europene de Ving Tsun Kung Fu, elev al maestrului Wong Shun Leung.

D: Domnule Bayer, cum aţi început să vă antrenaţi Wing Chun şi cine a fost primul antrenor al dumneavoastră?
PB: Am început să mă antrenez în Germania cu linia lui Leung Ting, numită Wing Tsun, însă după o scurtă perioadă de timp am trecut la Wong Shun Leung pentru metoda lui de luptă şi modul său de gândire.

D: Cum aţi ajuns să-l întîlniţi pe Sifu Wong Shun Leung?
PB: Întîmplător, un proprietar al unui magazin de articole pentru arte marţiale mi-a dat adresa lui zicîndu-mi: "Dacă vrei să înveţi un Ving Tsun adevărat, atunci trebuie să te adresezi la această persoană".

D: Care sunt caracteristicile particulare ale Ving Tsun-ului lui Wong Shun Leung?
PB: Ai doar obiective clare în faţa ochilor tăi... , nimic mistic, fără secrete, doar mult lucru dur, fără "joaca" de-a Wing Chun, doar luptă.

D: Care sunt conceptele principale ale acestei arte marţiale?
PB: Antrenarea comportamentului şi a gândirii corecte pentru luptă, antrenarea şi dezvoltarea forţei loviturii ... citeşte mai departe.

sursa imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu