duminică, 27 martie 2011

Postări populare

Am adăugat noi obiecte gadget la mine pe blog: Postări populare şi Comentarii recente. Vreau să mă opresc puţin la Postări populare.

Conform statisticilor, următoarele articole ar fi cele mai populare la mine pe blog:
Jabulani - peste 2200 afişări de pagină;
Rezultate sondaj Rusia - peste 1000 afişări;
Ving Tsun Kung Fu Moldova - 243 afişări;
Număr nou - 195 afişări.

Mă surprinde să observ, că dacă majoritatea postărilor populare au în medie 200 - 250 de afişări de pagină, 2 postări au tocmai peste o mie, postarea Jabulani chiar peste 2200 de afişări. Se pare că cuvintele "Jabulani" şi "Rusia" sunt cuvinte "internaţionale", care îmi aduc mulţi vizitatori internaţionali de pe google.com sau google.ru. Astfel nu-mi pot explica popularitatea acestor postări.

Alt moment care mă pune pe gînduri este faptul, că articolele cele mai populare sunt şi cele mai banale, cele la care am muncit şi cel mai puţin. Articolele la care am depus un efort intelectual mai ridicat nu prea se regăsesc în Postări populare, excepţie vreo 2 - 3. Chestia asta îmi aminteşte de regula 80/20: acolo unde e depus peste 80% din efort, obţii doar 20% din popularitate, şi viceversa, acolo unde ai depus doar 20% din efort, în comparaţie cu articolele bine ticluite, aduni peste 80% din popularitate. Se pare că nu e nevoie să scrii articole prea "deştepte" sau mult muncite pentru ca ele să fie şi cele mai populare.

sursa imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu