vineri, 11 martie 2011

Starnet - unde mi-i factura?

Ieri seara am achitat Starnet-ul. Nimic ciudat sau important în asta, doar că, problema constă că nici pîna acum nu am primit factura pentru internet. Astfel că ieri, pentru a nu risca să mi se sisteze internetul, după cele 10 zile ale lunii, în loc să achit la doar 7 minute distanţă de mine, într-o reprezentanţă a Băncii de Economii, a trebuit să mă deplasez tocmai la sediul central de vînzări Starnet, unde achitau o mulţime de oameni (ultima zi, plus fiind seara, mulţi oameni achitau după lucru). Chestia asta mi-a amintit de o mai veche, şi, de fapt, prima frustrare pe care am căpătat-o faţă de Starnet.

Iniţial cei de la Starnet îşi aveau sediul central pe str. Maria Cebotari 55. Apoi, s-au mutat chiar vizavi, pe Maria Cebotari 28. Această locaţie este la doar 10 minute distanţă de unde trăiesc. Plus, strada Maria Cebotari făcînd parte din drumul cel mai scurt pentru mine de a ajunge în centru (bulevardul Ştefan cel Mare, Grădina Publică Ştefan cel Mare şi Sfânt), îmi era mai mult decît convenabilă locaţia oficiului central al Starnet, deoarece ori de cîte ori "ieşeam în oraş", îmi era "în drumul meu" să achit internetul.

În toamna anului 2009, dacă nu mă lasă memoria, cei de la Starnet şi-au închis oficiul de pe Maria Cebotari, deschizîndu-şi centrul de vînzări principal pe str. Vlaicu Pîrcălab 63, în Centrul de Business Skytower. Această locaţie este cu 10 minute mai departe decît cea veche, astfel spus, la 20 minute distanţă de mine. Pragmatic gîndind, faţă de vechea locaţie îmi irosea 20 minute în plus (dus şi întors) pentru a achita o simplă factură de internet. Plus vechea locaţie, fiind de fapt "în drumul meu", se înţelege de ce decizia Starnetului de a-şi închide oficiul de pe Maria Cebotari mi-a cauzat un disconfort major, ce mi-a produs prima supărare/frustrare faţă de Starnet. Fiind deprins cu "binişorul", am receptat negativ decizia respectivă.

Frustrarea avea să-mi treacă (ea îşi dădea de veste atunci cînd trebuia să achit, să fac drumul), cînd, în primăvara anului trecut, avea să descoper că la doar 7-8 minute distanţă de mine, lîngă un magazin, se afla o reprezentanţă a Băncii de Economii, la care puteam achita uşor, avînd doar factura, fără de nici un comision. De atunci, problema respectivă nu a mai dat semne de viaţă... pînă recent.

Şi luna trecută, februarie, factura mi-a venit de fapt după data de 10. Nefiind factura, nu puteam să achit la Bancă, fiind nevoit să achit la Starnet. Nu ştiu de ce factura pe luna aceasta nu mi-a venit pînă în prezent: să fie Starnet de vină, sau poate Poşta Moldovei, sau poate cineva mi-a sustras-o din căsuţa poştală, că de, Moldova e plină de ticăloşi care obţin plăcere din a face rău cuiva.

Dar cert e că, lipsa facturii îmi provoacă un disconfort, care îmi reaminteşte de vechea problemă; dacă lipsa facturii pînă la data de 10 va deveni un obicei, cei de la Starnet fiind de vină, apoi atunci nu e de bine. Pentru că în februarie factura mi-a venit după data de 10; plus că au fost momente, în care factura pentru internet mi-a venit chiar înainte de data 1 a lunii ce trebuia să o achit. Deci, vorba aia, se poate de trimis şi mai înainte, ca oamenii să nu aştepte pîna la data de 10 factura, aşa că cei de la Starnet ar trebui să fie mai responsabili, dacă le pasă de părerea clienţilor săi.

sursa imagine

7 comentarii:

  1. iaca eshti prost! ai luat factura de luna trecuta si plateshti inca odata

    RăspundețiȘtergere
  2. sau daca eshti mai shmecher pui la scanat - >schimbi in photoshop luna si data - > print!

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexandru:

    no offence man, dar eşti un dobitoc. Ai mai comentat cîndva blogul meu, şi mi-ai lăsat această impresie, şi nu faci decît să mi-o confirmi. Nu ţi-o spun cu răutate, ci în speranţa că ai să te schimbi.

    A 2 ta mare problemă este că stai rău cu inteligenţa. Am avut motivele mele pentru care am scris acest articol, chestia nu costă doar în factură - din păcate tu eşti prea puţin inteligent pentru a le înţelege, şi a mă înţelege în genere pe mine; plus că pomeneşti de scanner, imprimantă (pe care nu le am), factura de luna trecută (pe care nu am tendinţa să o păstrez pînă luna viitoare) - faptul că nu prevezi toate variantele demonstrează explicit că ai o minte limitată.

    Sfatul meu: schimbă-ţi atitudinea vizavi de alţi oameni, iar în al doilea rînd, mai deschide şi mai citeşte o carte.

    Mulţumesc pentru că m-ai vizitat, şi ai contribuit la creşterea traficului acestui blog, precum şi mi-ai acordat atenţie, comentînd la acest articol. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru viitor ţine minte numărul contului şi achită la oricare terminal de plată. Rapid, comod + că poţi achita în orice moment şi în avans fără a mai fi nevoit să aştepţi factura care . . .oricum nu va veni aproape sigur.
    P.S. la mine sînt luni bune de cînd nu am mai primit factura :-) dar nici nu am nevoie de ea. Sigur: asta nu înseamnă ca StarNet tre să-şi permită o astfel de lipsă de respect faţă de clienţi

    RăspundețiȘtergere
  5. Esanus:

    Mulţumesc frumos pentru sfat. Interesant lucru, de această variantă de achitare a internetului am auzit chiar recent, săptămâna asta. Într-adevăr, se pare că e o variantă rapidă şi comodă, care te face să nu fii deloc dependent de primirea sau neprimirea facturii. Se pare că îţi voi urma sfatul ;)

    Legat de StarNet, asta şi am vrut şi eu să sugerez. Au fost momente, anul trecut, şi nu minţesc deloc cînd scriu asta, cînd am primit factura chiar înainte de data 1 a lunii pe care trebuia să o achit. Deci, cu mai mult de 10 zile înainte de termenul de achitare! Iar faptul că acum s-a ajuns ca factura să o primesc după data de 10, denotă o decădere a calităţii unui aspect al muncii celor de la StarNet. Iar de această problemă ar trebui să se preocupe în mod special StarNet-ul, dar nu clienţii lor să fie obligaţi să caute metode alternative, comode, de achitare.

    Mulţumesc încă odată pentru comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Inainte StarNetul avea o atitudine mai ok fata de client. Acum, după ce şi-au făcut un nume pe piaţă, îşi permit şi astfel de porcării. Cu toate astea calitatea serviciilor e muuuult peste a celor de la Moldtelecom al cărui client am fost în trecut.

    Cît despre comentariu: cu mare drag, dacă tot am dat întîmplător de blogul tău . . . am zis să las utme că am trecut şi eu pe aici :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Esanus:

    E posibil ca la StarNet să fi avut loc o creştere majoră de clienţi, iar lucrătorii lor să nu mai reuşească să fie tot atît de eficienţi ca mai înainte. Cine ştie...
    Într-adevăr, ai dreptate cînd spui că calitatea serviciilor la Starnet este mult superioară celor de la MTC.

    RăspundețiȘtergere