vineri, 8 iulie 2011

Blogger de trei ani

http://andromedida.wordpress.com
Pe 8 iulie 2008 îmi cream blogul www.vciobanu.blogspot.com şi îmi publicam Primul meu articol. De atunci, cînd am scris mai des, cînd am scris mai rar, dar am continuat să scriu, astfel încît bloggingul mi-a intrat în sînge ajungînd mai mult decît un hobby. Iar astăzi am ajuns să sărbătoresc trei ani de blogging, trei ani de cînd scriu pe acest blog.

Trei ani au trecut de parcă nici nu au fost. În 2009, la un an de blogging, menţionam că mi se pare că scriu de o veşnicie pe acest blog; acum, paradox, am impresia că nu tare demult am început să scriu, parcă nevenindu-mi a crede că au trecut trei ani de la prima postare.

În această perioadă am scris 290 articole (inclusiv cu acesta), adunat 1384 comentarii (aproximativ 40% ale mele ca răspunsuri), şi am totalizat peste 55.000 de vizualizări. Dar cel mai important, datorită blogului, mi-am făcut o mulţime de cunoştinţe şi prieteni, virtuali sau adevăraţi, majoritatea nişte oameni minunaţi. 

Dacă stau bine şi mă gîndesc, nu numai că nu regret deloc că trei ani în urmă am făcut acest pas în lumea bloggingului, dar mi se pare că am luat atunci una dintre cele mai inspirate şi bune decizii din viaţa mea. Pentru că bloggingul a reuşit să-mi umple multe din golurile pe care le aveam în viaţa mea.

4 comentarii:

  1. LA MULTI ANI si Felicitari! multe articole interesante si multa apreciere din partea vizitatorilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari, la mai mult si la mai mare! :) (cu un pic intarziere)
    Ma bucur ca am ocazia sa te citesc. Bafta in continuare si sa nu te lasi de scris, multa inspiratie si voie buna ;).

    RăspundețiȘtergere
  3. Victoria, Trudi şi Victor: vă mulţumesc frumos la toţi! :)

    RăspundețiȘtergere