sâmbătă, 2 iulie 2011

Etichete blog

De curînd mi-am adăugat un nou obiect gadget la blog: Etichete. Începusem să folosesc etichete la postările mele încă de jumate de an în urmă, însă doream să-mi etichetez toate articolele înainte de a instala acest gadget. Iar ca întotdeauna, ba nu aveam timp, ba uitam, ba eram nesigur în privinţa la ce etichete să folosesc, astfel încît am ajuns de-abia pe la sfîrşitul lui iunie să termin această treabă. 

Motivul principal pentru care doream să-mi instalez etichete era că doream să aflu care este tipul blogului meu, altfel spus: ce subiecte mai mult mă preocupă. După etichetarea tuturor postărilor, s-a primit că cele mai multe articole ţin de politică (114) şi societate (91), adică de Stat şi Societate, după categoriile celor de la top20.md. Împreună, cele 2 etichete (politic şi social) reprezintă peste 70% din toate postările blogului (285).

Acum să-mi descriu/motivez etichetele:
1) Politic - articolele ce ţin de politică. Iniţial aveam şi eticheta relaţii internaţionale, însă majoritatea acestor postări erau despre politica (internaţională), astfel că am hotărît să le unesc cu articolele politice. Oricum ar fi, fundamentul relaţiilor internaţionale îl reprezintă domeniul politic.
2) Social - am inclus aici şi articolele despre învăţămînt, FRIŞPA (am hotărît să lichidez eticheta FRIŞPA, deoarece din această vară nu voi mai avea legătură cu facultatea RIŞPA), pentru că toate reprezentau probleme sau situaţii sociale.
3) Sport - iniţial aveam etichetele fotbal şi ving tsun, însă, m-am gîndit că scriu rar aşa gen de subiecte, aşa că ar fi mai bine să le unesc într-unul singur. Plus, în al doilea rînd, dacă aş fi scris despre un alt sport, ar fi trebuit să creez o etichetă nouă - aşa însă, Sport le va conţine pe toate.
4) Despre mine - articole în care mă voi descătuşa, sau deschide lumii. Articole care fac blogul să fiu unul personal.
5) Blog - postări referitoare la blogul meu: statistici, sondaje, schimbări, etc.
6) Economic - articole despre anumite probleme/situaţii economice din viaţă. Nu analize macro, a economiei naţionale, ci anumite probleme specifice: tarifele Moldtelecom, Orange, etc.
8) Diverse - sau mai bine spus, restul, care nu se încadrează în etichetele de mai sus.

Pe viitor, conform manifestului din acest articol, voi scrie mai rar despre politică, în schimb mai des articole legate de celelalte etichete. Şi în plus, s-ar putea să mai adaug/născocesc vreo una-trei etichete, adică noi tematici în baza cărora să scriu articole.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu