luni, 25 iulie 2011

No informations (despre Twitter şi LinkedIn)

http://www.almostsavvy.com/
Am urmat sfatul Nataliei şi le-am scris direct celor de la Twitter şi LinkedIn pentru a afla cîţi moldoveni şi-au creat conturi pe aceste reţele. Cei de la Twitter mi-au răspuns că ei lansează statistici doar la nivel global, dar nu şi pe fiecare ţară în parte. Iată răspunsul lor întreg:

"Hi VCiobanu,
Thanks for your inquiry. We are a small communications team based in San Francisco within a growing global company. Due to the high volume of requests we receive, unfortunately, we are not able to respond to many inquiries. When our team grows, we'll be able to respond in a more timely manner. For now, we will capture your contact information so that we can be in touch in the future. 
In the meantime, follow @Twitter for news, interesting user stories, and updated stats about the company. Note that we currently only release global metrics and do not break out usage data on a country-by-country basis.
Thanks,
Twitter Comms"

În privinţa celor de la LinkedIn, aceştia mi-au răspuns că la moment această informaţie nu este disponibilă. Vezi mesajul:

"Bună ziua Victor, 
Din păcate, momentan această informaţie nu este disponibilă. Feedback-ul de la dvs. a fost trimis echipei noastre de cercetări şi dezvoltare pentru examinare în viitor. 
Deoarece nu putem să răspundem individual la numeroasele recomandări pe care le primim, vă invităm să vă înscrieţi la blogul LinkedIn (http://blog.linkedin.com) pentru a avea acces la ultimele notificări referitoare la îmbunătăţirile aduse site-ului. Acesta este modul în care vă putem ţine la curent, pe dvs. şi pe ceilalţi membri ai noştri, cu activitatea noastră pe plan intern. 
Apreciem feedback-ul şi suntem convinşi că împreună putem să creăm produse excepţionale pentru toată lumea!
Vă mulţumim că sunteţi un valoros membru al comunităţii LinkedIn, Victor!
Laura
Serviciul LinkedIn de Asistenţă Clienţi"

Totodată, am observat că cei de la socialbakers.com oferă statistici despre numărul utilizatorilor de LinkedIn din 50 de ţări. Astfel că le-am scris şi lor. Aceştia mi-au răspuns că pînă în prezent nu au datele pentru Republica Moldova, dar în mod constant îşi extind monitorizarea. Totodată, m-au anunţat că în scurt timp vor lansa monitorizarea Twitter-ului pe site-ul lor. Vezi răspunsul lor mai jos:

"Dear Victor,
Thank you for your email and your interest in Socialbakers. So far we don’t have these numbers for Moldova, but we’re constantly broadening our monitoring. In couple days, we will be also launching Twitter monitoring on our site. Stay tuned ;)
Best regards,
Jiri Voves"

În fine, ce pot spune? Personal intuiam că cei de la Twitter şi LinkedIn nu îmi vor da un răspuns pozitiv / oferi aceste informaţii. În schimb, răspunsul primit de la socialbakers.com m-a bucurat puţin: există speranţa ca peste o anumită perioadă aceştia să monitorizeze şi numărul de utilizatori LinkedIn şi Twitter şi din Republica Moldova. Aşa că nu-mi rămâne decît să stau cu ochii pe socialbakers, dacă vreau să-mi satisfac această curiozitate.

4 comentarii:

  1. dupa ce-ti satisfaci curiozitatea intr-un final, neaparat sa ne zici si noua datele statistice :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Trudi:

    V-am făcut curioşi şi pe voi :D

    RăspundețiȘtergere
  3. binențeles, nici nu pun asta la îndoială :)

    RăspundețiȘtergere