sâmbătă, 6 august 2011

50.000

Astăzi am atins 50.000 de vizualizări la mine pe blog de cînd mi-am pus contor (din 22 iunie 2009). Mi-a trebuit 2 ani, o lună şi 2 săptămâni să obţin acest număr de afişări - o perioadă foarte mare. Or, acest lucru mie îmi demonstrează că în RM, dacă nu scrii din plăcere sau pur şi simplu nu pentru tine, nu prea are sens să faci blogging. Să faci bani din blogging - în genere nu poate merge vorba. 

După calculele mele, am între 10 şi 20 de cititori/vizitatori fideli, care îmi vizitează blogul dacă nu zilnic, cel puţin de mai multe ori pe săptămână - ori aceste numere după 3 ani de blogging mai degrabă te descurajează, decît să te împingă înainte. Astfel că singurul motiv care mă face să scriu mai departe este autodepăşirea, precum şi plăcerea de a scrie.

Personal îmi propun să ating primul număr de 6 cifre de vizualizări (100.000) într-un an jumate. Rămâne de văzut dacă mi se va primi, ţinînd cont că unele planuri ale mele de viitor s-ar putea bate cap în cap cu bloggingul. Totodată, mă aştept ca la statisticile oferite de blog să obţin acest număr încă şi mai înainte: or, cum am scris şi într-un alt articol, statisticile oferite de blog sunt în medie cu 50% mai mari decît cele oferite de top20.md, trafic.ro sau de contor. Dar, vorba aia, dacă măsoară mai mult, cu atît mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu