joi, 11 august 2011

Colour of my life

http://apropomagazin.md/
Auzit această piesă încă de mai înainte pe la radio. Apoi am văzut că cei de la Apropo Magazin au promovat-o. În opinia mea, cîntecul este destul de ok, şi sună destul de plăcut. M-am gîndit să promovez şi eu această piesă pentru că puţini oameni ştiu că în Republica Moldova avem o mulţime de copii şi tineri talentaţi şi cu vise care se zbat cum pot pentru a-şi promova produsele/piesele şi a reuşi în viaţă. 

Or, cred eu, blestemul acestor tineri este faptul că s-au născut în Republica Moldova: pe lîngă faptul că ţara noastră este mică, cu o economie slabă, oamenii mai sunt şi invidioşi, trăgîndu-te mai mult în jos decît să te încurajeze. Zic eu că mulţi interpreţi basarabeni, precum şi români, ar fi fost astăzi vedete internaţionale, dacă s-ar fi născut în Statele Unite, Canada sau Europa Occidentală. Aşa însă, pentru a reuşi, tinerii interpreţi români (inclusiv basarabeni) au un drum de zeci de ori mai greu decît cei din Occident.


Prin această postare lansez un nou gen de articole, prin care în viitor aş putea să mai promovez piesele unor interpreţi români (inclusiv basarabeni) care le voi considera reuşite/îmi vor plăcea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu