duminică, 7 august 2011

Internet (ieftin) în RM - ai de unde alege, dacă cauţi

http://blog.nouadreapta.org/
Ieri o persoană pe facebook a postat un status, în care spunea că nu mai doreşte să plătească 175 lei pentru StarNet, pentru că facebook nu are nevoie de 50Mbps, astfel încît caută acum alt provider. Or, prin aceeaşi problemă şi eu am trecut pe la sfîrşitul primăverii, cînd suma de 135 lei pentru 5Mbps de la StarNet mi se părea exagerată, astfel încît am început să caut şi eu variante de oferte la internet de pînă la 100 de lei.

În rezultat, am găsit şi aflat mai multe oferte de pachete internet destul de ieftine. Or, cei de la Arax internet au pachete de la un preţ de 49 de lei, iar cei de la SunTV, de la 60 de lei. Cei de la Orange şi Moldcell oferă internet prin modem 3G de la 150 de lei şi respectiv 80 lei, deşi calitatea internetului lor este dezastruoasă, precum şi preţul pachetelor foarte mari. Şi Modtelecom oferă internet de la 80 de lei, dacă nu mă greşesc.

Astfel, dacă cauţi, găseşti diferite variante de oferte de internet destul de ieftin, care să-ţi satisfacă şi buzunarul dar şi necesităţile tale. Personal m-am conectat la pachetul nou SunTv Mini de doar 69 lei, şi pînă la moment sunt mai mult decît mulţumit de decizia făcută. Alţii pot să găsească alte oferte care să fie şi pe placul lor la calitate, dar şi pe placul buzunarelor lor. Fiecare din noi decide dacă să plătim sume exorbitante şi să-i îmbogăţim pe alţii, sau dacă găsim oferte avantajoase la preţ pentru noi.

2 comentarii:

  1. SunTV e mare rahat , nu merita un leu internetul lor :) Starnet CEL MAI BUN !

    RăspundețiȘtergere