vineri, 9 septembrie 2011

Cătălina Cărăuş - "Come back"

http://www.radionoise.ro/
Descoperit acest cântec datorită lui Victor Moşneag. Dacă sincer, mi-a plăcut destul de mult. Deşi nu este un cântec extraordinar în sine, în mod cert este unul frumos, care sună destul de bine. Piesa a fost lansată recent, la sfîrşitul lunii august, de către Cătălina Cărăuş. Mai multe informaţii despre dînsa puteţi afla pe site-ul ei personal: http://catalinacaraus.com/.

Personal pot spune că i-am trimis cerere de prietenie pe facebook, şi mi-a acceptat-o. Iar la felul cum se manifestă/exprimă pe facebook, mi-a părut o persoană de treabă, care nu ar fi "glamouroasă" sau megalomană, ba chiar din contra, umilă parcă nu ştiu cum. Or asta e foarte bine, părerea mea.

Menţionam într-un articol că voi începe a promova piesele unor interpreţi români (inclusiv basarabeni) care îmi vor plăcea. Iar piesa Cătălinei Cărăuş, "Come back", este a 2 pe care o promovez, şi sper sincer ca această piesă să aibă succes la public.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu