miercuri, 14 septembrie 2011

Caut un loc de muncă

Simplu: caut un loc de muncă acum. CV-ul meu îl aveţi aici, iar tipul meu de personalitate, prin care puteţi afla "ce fel de om" sunt, şi care sunt atuurile mele (pentru un anumit post, sau domeniu de lucru), precum şi punctele slabe, aici. Astfel că cei care ar putea să-mi propună nişte oferte de muncă, să mă implic în nişte proiecte, sunt bineveniţi.

Voi încerca acum să schiţez care sunt principalele mele puncte forte, la general:
1) Inteligenţa - în sensul că am o capacitate înaltă de a înţelege lucrurile, precum şi de a pătrunde în esenţa lor;
2) Capacitate de a învăţa foarte uşor, din orice domeniu;
3) Gîndire sistemică şi strategică - în sensul că mi-e uşor să văd o situaţie din mai multe puncte de vedere, dar şi ca un simplu fenomen în cadrul unui sistem de procese, precum şi să analizez lucrurile într-un cadru mai larg, spaţial şi temporal;
4) Capacităţi înalte de analiză, după cum sugerează tipul meu de personalitate, dar şi m-au lăudat unii profesori;
5) Mă împac bine cu cifrele (inteligenţă logico-matematică), şi sunt foarte bun la rezolvat probleme;
6) Vizionar, în sensul că sunt orientat către viitor, şi pot intui cum s-ar putea dezvolta evenimentele/o situaţie;
7) Raţional, logic, pragmatic, perfecţionist şi empatic (mi-e uşor să mă pun în locul altcuiva, şi să-i înţeleg sentimentele şi motivaţiile).

În privinţa punctelor mele slabe, acestea ar cam fi:
1) Nu îmi prea place să lucrez cu oameni (nu în sensul că mi-ar displace, ci în sensul că nu aş obţine plăcere, ţinînd cont că mă epuizez uşor de energie (sunt introvertit) comunicînd cu numeroşi oameni), tipul meu de personalitate fiind orientată mai degrabă să lucreze cu informaţiile, asta deşi mi s-a spus că am puternice capacităţi de persuasiune deoarece aş şti cum să mă folosesc de informaţiile ce le cunosc;
2) Nu prea am o experienţă mare de lucru, precum chiar şi de viaţă, aceasta din cauza că îmi place mai mult să gândesc, meditez şi să trăiesc în "lumea mea interioară de reflecţii", decît să relaţionez cu oamenii şi să trăiesc viaţa după regulile lor;
3) Nu sunt eficient la maximum lucrînd într-o echipă. Îmi place mai mult să lucrez singur, independent, dar mă pot adapta şi integra într-o echipă, dacă membrii aceştia îmi devin prieteni.

Dacă cineva mă consideră potrivit pentru un anumit post de muncă, şi îmi poate propune nişte oferte de lucru, mă poate contacta la următoarele date de contact, sau la numărul de telefon 060432466.

2 comentarii:

  1. Hai noroc.

    Zi si mie cum ti'ai facut testul pe opr.ro - chiar ai platit cu un numar de mobil din Ro sau e vreun smen pe care nu'l stiu.

    Merci,
    Doru

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Doru,

    testul Myers-Briggs l-am făcut în limba engleză, gratuit, pe mai multe site-uri. Vezi aici 2:
    http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp
    http://www.teamtechnology.co.uk/mmdi/questionnaire/

    Legat de opr, acesta e primul site pe care am găsit descrierea celor 16 tipuri de personalitate în limba română, de asta am şi pus link acolo. Testul lor însă nu l-am făcut.

    RăspundețiȘtergere