luni, 12 septembrie 2011

Personalitatea după forma feţei

http://www.girlsite.ro/
Săptămâna trecută m-am tuns 9 mm. Şi îmi stă destul de bine, după cum am observat. Însă vara asta, în iunie, m-am tuns 6 mm, şi chiar nu-mi stătea deloc - eram un Zăk, părerea mai multora :). Interesant e faptul cum doar 3 mm fac o enormă diferenţă. Lucrul şi mai interesant e că m-am mai tuns odată, anul trecut sau 2 ani în urmă, 6 mm, şi tot nu mi-a plăcut - se pare că mi-a trebuit de 2 ori să fac aceeaşi greşeală ca să mă învăţ minte. Şi oricum, tot mă tem că peste cîţiva ani aş putea uita şi aş face din nou aceeaşi greşeală :D - sau poate acum, sper, mi s-a înfiltrat puternic în minte.

Ceea ce mi-a fost cel mai surprinzător să observ, atunci cînd eram tuns 6 mm, era că faţa mea, mai ales în partea de sus, era practic un oval perfect. Atît de perfect oval este capul/faţa mea în partea de sus, încît parcă ar fi fost făcut de un aparataj precis în micrometri. Abia mai tîrziu, cînd mama mea mi-a spus că faţa mea este oarecum şi alungită (lunguiaţă), am observat că în partea de jos faţa mea este mai puţin ovală, mandibula coborîndu-mi-se oarecum ascuţit, ca un triunghi aproape.

Ei bine, tot în aceeaşi perioadă am dat de un articol care cică îţi dezvăluie personalitatea după forma feţei. Eu, curios din fire, l-am citit, căutînd şi mai multe variante (articole) pentru a le compara/vedea dacă sunt curat invenţii sau cît de cît e ceva serios şi mai drept. Astfel că am descoperit o serie de lucruri foarte interesante despre personalitatea oamenilor cu forma vieţii ovale/alungite, pe care le reproduc aici (ovală sau alungită, unele le identifică ca fiind aceeaşi formă a feţii, alţii fac distincţie, aşa că scriu la ambele (deşi descrierea pentru faţa alungită mă descrie cel mai aproape de realitate), pentru că am trăsături şi de colo şi de colo).

Fata ovala este forma ideala a chipului si ascunde o personalitate calma, obiectiva, capabila sa solutioneze cu abilitate conflictele. "Fetele ovale" sunt firi deschise si joviale. Valorile lor: adevarul si obiectivitatea. Sunt persoane analitice, calculate si meticuloase. Sunt sentimentale, dar au capacitatea de a ascunde aceasta calitate, pe care de cele mai multe ori o percep ca fiind un defect. Le este teama sa greseasca, astfel ca inainte de a lua o decizie cantaresc mult problema pe toate partile.

Fata alungita caracterizeaza o personalitate independenta, hipersensibila si foarte selectiva. "Fetele alungite" sunt personalitati riguroase, care analizeaza temeinic orice actiune. Par reci si distante, dar este doar o masura de protectie fata de firea lor foarte sensibila. Pesimiste, critice, vad in viata, in primul rand, detaliile periculoase si dificile. Sunt sincere, capabile sa construiasca relatii de lunga durata, profunde, bazate pe loialitate. Prefera singuratatea decat o relatie superficiala.  (descrierea aceasta mă reprezintă fix în fix, în comparaţie cu cea ovală)

Fata asociata Metalului – are o forma ovala, o piele deschisa la culoare, pometi nu foarte bine conturati, sprancene decolorate, par drept si moale, ochi limpezi, de culoare verde sau albastra, cu accente de otel la manie, un timbru vocal jos, care se face insa remarcat cu usurinta. Metalul este un element solid, format din mai multe elemente, si de aceea aduce persoanelor care stau sub semnul lui ambitie, vointa, creativitate, o gandire analitica, o mare stabilitate psihica, dar si capacitatea de a sprijini la randul lor. De aceea, multe persoane ale caror energii sunt conduse de Metal se orienteaza catre cariere de psihologi, consilieri, avocati, consultanti in diverse chestiuni. Ca aspecte negative, Metalul aduce criticism, sarcasm, batjocura, intransigenta, dar si pesimism si ganduri negative. La nivel fizic, excesul sau deficitul de Metal poate duce catre depresie, afectiuni ale sistemului digestiv si probleme la nivelul aparatului respirator.

Fata asociata Lemnului– are o forma prelunga (lunguiata) un nas lung, o frunte inalta si larga, cu obraji ingusti, privire agera, sprancene nu foarte dese. Atunci cand Lemnul este elementul predominant al unei fizionomii, mentalul si intelectualul reprezinta un aspect major al personalitatii respective. Lemnul ca energie primordiala aduce viziune, deschidere, evolutie personala, capacitatea de a inspira si de a conduce, spirit organizatoric si o fantastica intuitie practica. Persoanele cu fata prelunga caracterizata de semnul Lemnului sunt extrem de responsabile, au o personalitate puternica, o capacitate de munca extraordinara si o determinare pe masura. Destinul multora dintre ele este sa activeze inspre beneficiul altora, nerenuntand insa la propriile idealuri. Lemnul aduce insa si aspecte negative precum impulsivitate exploziva, manie si tendinta spre depresie. Atunci cand intervin blocaje in distributia energiei lemnului in organism, apar anumite perturbari precum durerile de cap, afectiuni ale ficatului si ale vezicii biliare.

Fata ovala – energia predominanta este energia emotionala
Energia ta este inepuizabila atunci cand vine vorba de a primi emotii, de a le transmite, de a indragi obiectele care transmit un anumit sentiment, de a iubi lucrurile care te sensibilizeaza intr-un anumit fel, pe cele care iti starnesc senzatii si aduceri aminte. Esti o personalitate care isi construieste relatii cu cei din jur in functie de nevoile interioare ale sufletului. De obicei, cand iti alegi prietenii sau partenerul de viata urmaresti ca legaturile stabilite sa fie pentru o perioada cat mai indelungata de timp, iar comunicarea sa fie una mai ales interioara. Vibratia ta emotionala este una intensa si nu poti sa o amplifici decat cu persoanele care iti seamana din acest punct de vedere, care simt identic. Ai tendinta de a-i ignora pe cei apartinand celorlalte tipuri de energii, iar ceea ce ar trebui sa faci este sa sa le transmiti din emotiile si sentimentele tale, asteptand un feed-back. Energiile lor predominante sunt la fel de importante ca si propria energie.

Fata lunguiata – energia predominanta este energia intuitiva
Corpul, mintea si spiritul sunt parti integratoare ale aceleiasi personalitati. Daca intre cele trei nu exista armonie perfecta, atunci celalalte energii vor fi dominate doar de una dintre ele. Persoanele cu o forma a fetei prelunga poseda anumite abilitati care le determina sa vada dincolo de suprafete si de lucrurile concrete. Fiecare lucru contine un anumit sens si de aceea majoritatea actiunilor sunt luate pe seama instinctelor, de altfel extrem de bine dezvoltate. La nivel subconstientului are loc insa rezolvarea multora dintre probleme. Sunt persoane subtile, fascinante si capabile de a acumula o groaza de cunostinte doar pe baza instinctelor. De asemenea, pe baza intuitiei lor fantastice sunt capabile sa realizeze lucruri marete. Echilibrarea acestei personalitati presupune insa si interferenta cu celelalte categorii de energii.

Pentru cei care au faţa rotundă, triunghiulară, pătrată, pot citi despre personalitatea lor aici, aici, aici, aici sau aici. Dacă doriţi mai multe informaţii, căutaţi deja pe google.

Apropo, o chestie interesantă legată de "abilitatea mea" de a cunoaşte adevărul prin intuiţie sau instincte: personal am observat/simţit că cu cît mai des îmi spăl capul, părul meu parcă ar creşte mai repede şi perioada dintre cînd mă duc la frizerie se scurtează. Singura explicaţie pe care am găsit-o era că părul este ca o pădure, şi dacă îl uzi/speli mai des, creşte şi mai rapid. Ţinînd cont că explicaţia este una naivă şi copilărească, am abandonat însăşi ideea, chiar dacă simţeam în sinea mea că am dreptate. Recent însă avea să aflu într-un articol de pe Apropo Magazin că în părul spălat mai rar se adună/rămâne mai mult păr mort, ceea ce face ca şi părul (ăst viu) să crească mai încet. Astfel că eu, prin intuiţie sau instinctele mele, descoperisem adevărul, dar din pricina că nu găseam nici o explicaţie logică, raţiunea respingea ideea respectivă. Şi sincer, deseori mă nimeresc în această situaţie...

7 comentarii:

  1. tare informativ postul tău.
    mi-a plăcut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă m-am uitat bine la mine în oglindă și deja după poze, mie mi se potrivesc unele caracteristici ale feței ovale.
    Mmm...și apoi, eu multe informații nu am căutat pe net să văd de ce la 2 zile părul meu e gras, fiind la curent cu problemuța mea legată de glandele sebacee care secretă sebum. Știam cu cât mai des îl spăl cu atât mai bine, deși câteodată îți vine să-l lași așa. Pe lângă asta, nu se compara părul băieților scurt, chiar și cu cei 2-3 cm lungime cu cel al fetelor :). Al fetelor e mai greu de întreținut.Cam așa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Trudi:

    Da, din poze şi eu aş spune că ai o faţă ovală... mai bine ar fi să-ţi întrebi părinţii sau nişte prieteni ce părere au :).

    Glande sebacee, sebum - prima dată aud de astea :D

    Într-adevăr, părul vostru este mai greu de întreţinut decît al nostru, al băieţilor, dacă e scurt. Totuşi, ştiu că des, în fiecare zi, nu se recomanda de spălat capul nici la fete - ideal ar fi cică o dată în 2 zile. Personal, ca băiat, îmi spăl capul de obicei de 2 ori pe săptămână.

    RăspundețiȘtergere
  4. și tu le ai, boo! :))
    nenea goagăl știe mai multe, dacă te-am făcut curios :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Trudi:

    Păi intuisem că le am, căci ambii suntem oameni :D

    Nenea "Gogol" le ştie pe toate, aproape :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu goagăl, tu gogol :)),
    înformațiile secrete cu siguranță nu le știe, în rest, depinde cât de iscusit ești la căutare.

    RăspundețiȘtergere