luni, 19 septembrie 2011

Prima ofertă de job pe LinkedIn în Republica Moldova

http://www.calltocareer.com/
Din cînd în cînd mai intru şi eu pe LinkedIn pentru a observa ce mai este nou pe-acolo. Lucru interesant, în week-end-ul ăsta am observat prima ofertă de job în Republica Moldova pe acest site. Zic prima pentru că nu am observat mai înainte joburi pe Linkedin în regiunea noastră (poate au fost, dar nu le-am văzut eu).

Astfel că, s-a făcut şi la noi primul pas, pe LinkedIn, în propunerea de joburi şi căutarea de noi angajaţi. Pe de altă parte, LinkedIn în RM este departe de a fi eficient/a-şi îndeplini scopurile pentru care a şi fost creat el la general (despre asta voi scrie într-un alt articol).

În privinţa jobului propus, el este de Market Intelligence Analyst. Celor interesaţi se pot uita aici (anunţul este în engleză).

UPDATE: mi s-a spus pe facebook că au mai fost oferte de joburi la noi pe LinkedIn, iar unele persoane s-au şi angajat prin aşa mod. Problema este doar că aceste oferte sunt rare (sporadice) şi foarte puţine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu