marți, 13 septembrie 2011

Primul meu articol pe AllMoldova

http://ro.moldagrotech.moldexpo.md/
Azi dimineaţă a apărut primul meu articol scris pe blogurile AllMoldova. Acesta se numeşte: "Despre independenţă şi putere. Despre Republica Moldova", fiind, după cum v-aţi dat seama, un articol pe temă politică. Este mai mult un articol oarecum teoretic şi conceptual, despre viziunea pe care eu o am asupra la ceea ce reprezintă "independenţa" şi "puterea", şi raportînd această viziune la Republica Moldova. Pe de o parte articolul mi se pare că a ieşit parcă banal şi plictisitor/neinteresant, pe de altă parte, mă gîndesc că puţin oameni, foarte puţini probabil, au viziunea asupra acestor lucruri pe care eu o am, astfel încît le-ar putea fi interesante (şi utile) ideile şi concepţiile expuse de mine. Aşa că, celor care doresc, le recomand să citească articolul la acest link.

Legat de blogurile AllMoldova, Dana mi-a propus încă din aprilie anul curent, încă de 2 ori, să scriu pentru blogurile lor. Am refuzat atunci deoarece scriam teza de master şi nu mai aveam timp pentru blog şi scris articole. Acum însă, la început de toamnă, Dana m-a abordat din nou, la recomandarea Nataliei Vozian, astfel încît nu am mai putut refuza a treia oară :).

Recunosc că nu am vrut să scriu mai înainte pe blogurile AllMoldova, şi din motiv că nu iubesc popularitatea (se pare că mă tem, şi sunt prea sensibil la critica celorlalţi), dar şi din cauza că nu-mi prea place ideea de a scrie gratuit pentru alţii, şi a le face lor trafic. Dar situaţia s-a schimbat mult din primăvară. În primul rînd scriu deja de 3 ani, şi se pare că m-am săturat, şi nu mă mai motivează deloc, să am doar zeci de afişări la articolele pe care le scriu la mine pe blog. Iar scrierea pe blogurile AllMoldova, sau pe platformele VoxReport sau VoxPublika, mi-ar permite ca articolele mele să fie citite de mulţi mai mulţi cititori, minimum de sute, şi să-mi fac cunoscute (şi apreciate) ideile mult mai multor oameni.

Iar în al doilea rînd, am terminat masteratul anul curent şi la moment sunt un tînăr şomer în căutare de lucru. Or, pentru a-ţi găsi un lucru bun, sau unul cît mai potrivit pentru tine, nu strică să ai o mai mare popularitate, sau să-ţi faci o imagine cît mai bună şi vestită, pentru a te putea "vinde" ulterior cît mai scump. Cert e că la moment eu m-aş mulţumi şi cu un simplu job, cred. Şi tot cert e faptul că tot mai mulţi oameni (prieteni, cunoscuţi) m-ar vedea lucrînd în jurnalism, sau făcînd şcoala SSAJ, datorită faptului că aş scrie articole bune, şi de mult timp, pe blog, asta deşi eu personal niciodată nu am visat, şi nu mi-am dorit o asemenea carieră. Dar la moment, nu exclud nici o aşa posibilitate, deşi altele îmi sunt visele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu