sâmbătă, 1 octombrie 2011

AutoShow Chişinău 2011

Am fost azi la Moldexpo AutoShow 2011, aşa că am făcut nişte poze. La final îmi voi scrie şi opinia.

Standul Daewoo

Opel
Chevrolet







Standul Hyundai

La AutoShow au participat doar 4 mărci de automobile: Daewoo, Chevrolet, Opel şi Hyundai. Foarte puţine! ţinînd cont de cîte mărci de automobile sunt şi la noi pe piaţă, darmite în lume. Preţul biletelor a costat 15 lei - nu-şi merită deloc banii. Anii precedenţi costa 5-10 lei, dar erau zeci de automobile la care să te uiţi. An de an expoziţia devine tot mai sărăcăcioasă, dar şi tot mai scumpă - o bătaie de joc, pur şi simplu. Neputînd umple măcar un pavilion, au inventat şi o expoziţie de automobile retro, în care majoritatea exponatelor erau nişte rable de Gaz. Personal sunt un om orientat către viitor, astfel că nu am obţinut mare plăcere să mă uit la automobilele retro. Nu cred că voi mai vizita în viitor această expoziţie, dacă va fi organizată tot atît de sărăcăcioasă ca şi acum.

P.S. Legat de data de la poze, am schimbat bateriile la fotoaparat, dar am uitat să pun data corectă.

4 comentarii:

  1. Ii saraca expozitia la noi in RM, in ultimii 3 ani. Cea mai buna era in 2007 si dupa aceea gata, dar au bagat aceste asa zisele masini retro gindesc eu din cauza ca majoritatea dilerilor au refuzat sa mai prezinte brandurile lor, din cauza lipsei de incapere mare, poate si asta si este problema. Eu nu cred ca chiar na-u ce arata, cite automobile noi au aparut si doar 4 din toate si scos modele la expozitie, ii o prostie mare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim:

    da, ai dreptate.

    Majoritatea dealerilor nu au refuzat să prezinte automobilele lor din cauza lipsei de spaţiu. Altele au fost motivele, pentru că la Moldexpo este spaţiu destul (mai sunt cîteva pavilioane de expoziţii).

    RăspundețiȘtergere
  3. Gindesc eu ca pur si simplu majoritatea cetatenilor nostrii, n-au posibilitatea de a si procura masini scumpe.

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim:

    Gîndeşti drept, dar asta nu e o scuză pentru dealeri de a nu participa la expoziţia de automobile.

    RăspundețiȘtergere