duminică, 16 octombrie 2011

E-mailuri

http://www.barmani.co/
Primul e-mail mi l-au creat cei de la StarNet, cînd m-am şi conectat la internet la dînşii. Apoi, din "patriotism", mi-am creat cont pe mail.md. Mai tîrziu am aflat că e mai "serios" să ai o căsuţă poştală electronică cu numele şi prenumele tău întregi, astfel că mi-am mai creat o căsuţă poştală pe mail.md. Creîndu-mi cont în yahoo messenger şi msn, mi-am mai creat 2 e-mailuri.

Apoi, săturîndu-mă de cît de "tormoz" este mail.md, am început să caut şi alţi furnizori de servicii e-mail. Astfel mi-am creat cont şi pe mail.com, pe care nu l-am folosit de fapt niciodată, şi probabil şi pe alte site-uri, pe care nu le mai ţin minte. Într-un final, 2 ani în urmă, mi-am creat o căsuţă poştală şi pe gmail.com, care a devenit de-atunci e-mailul meu de bază, fiind cel mai rapid şi comod în utilizare.

Acum, dacă aş putea, mi-aş lichida imediat căsuţele poştale de pe mail.md şi starnet. În iarna trecută cineva mi-a spart căsuţa poştală de pe gmail, şi nu mi-ar plăcea să o păţesc şi cu celelalte e-mail-uri. Cît am căutat opţiunea de lichidare a unui e-mail, nu am găsit-o. Legat de starnet, credeam că după ce mă voi despărţi de dînşii îmi vor lichida e-mailul, dar nu au făcut-o. Aşa că nu mi-a rămas decît să schimb parolele cu unele mai puternice şi să şterg toate datele cu mine, înainte de a părăsi acele e-mailuri. Mă gîndesc, că exact ca şi la mine, în lume, în internet, există miliarde de căsuţe poştale abandonate. Ar fi fost mult mai bine dacă exista posibilitatea de lichidare a acestora.

2 comentarii:

  1. și contul meu de pe gmail îl consider de bază, mult mai eficient, funcțional și ușor de utilizat.
    Mi-am făcut 2 conturi pe mail.md, cu ele,când eram tinerică le foloseam ca chat :)
    pe yahoo am și în prezent un cont pe care îl utilizez doar pentru facultate. Iată cum.

    RăspundețiȘtergere
  2. Trudi:

    la mine la fel, cel de pe gmail e de bază, iar cel de pe yahoo îl folosesc ca al doilea, ca de rezervă.

    RăspundețiȘtergere