miercuri, 19 octombrie 2011

Moldova Gaz ne fură

http://informatorulmoldovei.ro/
Nu e o noutate pentru mine. Ţin minte cînd ne-am pus gaz şi am cumpărat un aragaz nou-nouţ, în manualul acestuia scria că o anumită cantitate de apă se încălzeşte într-un anumit timp. În realitate, cînd am făcut experimentul, timpul a ieşit mult mai mare. Astfel că, mereu am ştiut că ăştia de la Moldova Gaz ne fură, dar, cum spun părinţii mei, orice ai face, totul se va ascunde şi nu se va face deloc dreptate. Exact ca în cazul omului ăsta, care prin metode ştiinţifice demonstrează clar că cei de la Moldova Gaz ne jecmănesc. Chiar dacă ştiu că nimic nu se va schimba, merită ca cîţi mai mulţi oameni să ştie despre acest lucru.


Metaforic vorbind, singura şansă ca să se facă dreptate ar fi ca în ţara asta să reapară lupii care să-i sfîşîie pe porcii ăştia, inclusiv pe cei de la guvernare. Din păcate, însă, lupii demult au dispărut, Moldova fiind o ţară de boi, şacali şi de hiene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu