duminică, 16 octombrie 2011

Orange mă fură?

Mi-a fost de-ajuns o săptămână să nu-mi verific creditul de pe cont pentru ca să-mi apară o problemă. Deşi săptămâna asta mai deloc nu am vorbit, mi-a dispărut o sumă bună de pe cont. Totodată, mi-au dispărut şi cei 50-60 lei pe care îi aveam ca bonus în reţea pentru luna octombrie. Se primeşte situaţia de parcă cineva mi-a vorbit tot bonusul din reţea, pentru ca apoi să-mi cheltuie şi banii din creditul meu real.

Idee nu am cum au fost vorbiţi banii ăştia. Din familie nimeni nu i-a vorbit, şi nici în sunete în telefon nimic nu e salvat. Se primesc 3 variante: cineva mi i-a cheltuit de pe telefonul meu, ştergînd apoi apelurile (cine oare putea să mi-o facă, şi eu să nu observ?), sau cei de la Orange ceva încurcă, mi-au luat bani aiurea, sau cineva s-a folosit cumva de nr. meu, nu prin telefon, cheltuindu-mi banii (idee nu am cum s-ar fi putut face în varianta asta). O situaţie foarte urîtă.

Cert e că trebuie să mă adresez la cei de la Orange, să obţin o descifrare a sunetelor/cheltuielilor, să aflu real ce s-a întîmplat. Căci nu prejudiciul în sine mă frustrează, ci frica că pe viitor mi s-ar mai putea întîmpla aşa cazuri, astfel încît să rămân fără toţi banii mei de pe cont.

Citeşte şi aici: Plus pentru Orange

2 comentarii:

  1. Nu te mira daca te-au ars orange . Mie mi s-a intamplat mult mai grav . Mie mi-au inchis cartela pre pay cu 150 de euro credit valabil pentru ca mi s-a transferat credit dupa abonament iar respectiviul nu si-a platit facutura si am fost obligat sa achit abonamentul acestuia ca altfel nu imi dau drumu la nr . Si nu am avut incotro decat sa platesc . Ce treaba am eu daca x nu isi plateste abonamentul , sunt pe cartela pre pay , nu am nici un contract cu orange romania . HOTIE PE FATA

    RăspundețiȘtergere
  2. wow! si mie mi-au disparut aproape 8 euro intr-o zi...cand verificam creditul era din ce in ce mai putin! abonament nou nout orange! care e faza? eu nu ma las asa cu una cu doua!

    RăspundețiȘtergere