marți, 10 ianuarie 2012

Cărţulie bună de citit

http://www.librarul.ro/
M-am căpătuit azi cu o cărticică bună de citit. "Povestea" a început cu o lună jumate în urmă, cînd am primit un email de la Business Class legat de Business Case Competition organizat de ei. Aşa că, în trei zile pînă la deadline, a apărut articolul precedent. Peste o lună am aflat că nu am cîştigat nimic, aşa că am trimis articolul celor de la Amount, dacă vor fi interesaţi (şi au fost), şi apoi l-am publicat şi pe blog, pentru ca efortul creării acestuia să nu fi fost în zadar. Totodată, cei de la Business Class m-au sunat înainte de Anul Nou să-mi iau nush ce cadou pentru participare, dar am hotărît să îi ignor iniţial. Ieri m-au sunat a 2 oară, în limba română, un glas de persoană drăguţă, şi datorită insistenţelor lor, am hotărît (le-am promis) să trec pe la ei să-mi iau cadoul.

Iar cadoul s-a dovedit a fi o carte, şi încă una foarte bună: "Trout despre strategie. Cum să cucereşti piaţa şi să ocupi un loc în mintea consumatorului". Cartea se citeşte foarte uşor, şi are şi nişte idei foarte adevărate despre viaţa de astăzi. După citirea primului capitol, cartea pare să-mi placă mult. Voi scrie mai multe despre ea, şi ideile autorului, după ce o citesc toată ;).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu