vineri, 20 ianuarie 2012

A fost lansat portalul de fotbal Fotbal.md

http://amount.md/
La 19 ianuarie a fost lansat portalul Fotbal.md. Denumirea acestuia explică practic tot - Fotbal.md este un site de știri ce va reflecta fotbalul din Moldova, și nu numai.
Lansarea oficială a fost mai puțin obișnuită! În Parcul Valea Trandafirilor, din sectorul Botanica al Capitalei, mai mulți entuziaști au promovat modul sănătos de viață printr-o alergare publică de aproximativ 2 kilometri. Sub lozinca ,,Spune DA mișcării” a fost lansat portalul Fotbal.md.
,,Am încercat să facem o lansare netradițională și nu în sălile de conferință cum se face de obicei, pentru că ni s-a părut plictisitor. Astfel, alături de tânăra echipă de la Fotbal.md am încercat să aducem cât mai mulți entuziaști și să îndemnăm lumea să-și miște fundurile din fotoliile moi din fața televizoarelor și să iasă în parc”, a declarat la lansare Ivan Goncearuc, CEO la Fotbal.md.
Fotbal.md nu este singurul proiect de acest gen pe piața din Republica Moldova. Cel puțin mai există încă doi concurenți direcți, care după ani buni de activitate (unii chiar decenii) au reușit să se impună pe piață. Ce-ar însemna termenul ,,a se impune pe piață”?! 20-30 de mii de vizitatori unici lunar - aproximativ 2.500 de ,,unici” în fiecare zi. O cifră foarte și foarte mică, dar asta e realitatea! Piața și fenomenul fotbalului prost dezvoltat în RM temporar nu permite o audiență mai largă.
Cu toate acestea, cei din spatele proiectului Fotbal.md doresc să combată acest ,,stereotip”. Doresc să popularizeze fotbalul și până la urmă - să facă din el o afacere, la fel cum se întâmplă în alte țări. Am încercat să aflăm cât mai multe cifre și date ce stau în umbra Fotbal.md de la Ivan Goncearuc, coordonatorul proiectului. Se pare că cei de la Fotbal.md sunt destul de secretoși. Iată ce am aflat din prima sursă ;)
- Care este bugetul anual sau lunar al proiectului?
- Nu vreau ca cifrele să umbrească această lansare, însă vreau să zic că este vorba despre un buget normal pentru un proiect de acest gen pe piaţa autohtonă.
- Câte persoane sunt implicate în proiect?
- 13 persoane: jurnalişti, editori de imagine, copyrighteri, etc.
- Ce emisiuni vor apărea pe parcurs?
- Din start vom debuta cu două proiecte - Fotbal cu Dumitru Antoceanu şi Biletul Zilei, autorul căruia sunt eu. 
- Cine sunt finanțatorii/partenerii proiectului?
- Acum avem doi finanţatori din exterior, care nu prea au treabă cu fotbalul, dar vrem să trecem la autogestiune în decurs de 1 an. 
- Cât a costat elaborarea site-ului Fotbal.md?
- Din păcate nu ofer astfel de detalii. 
- Care sunt obiectivele proiectului?
- Proiectul tinde să devină lider de piaţă pe segmentul sport-fotbal şi să cucerească prin atitudine, calitate şi rapiditate. 

Articolul preluat de pe amount.md.

P.S.1. Cei care doresc pot să dea like pe facebook la noul site de fotbal aici.
P.S.2. Am hotărît să fac publicitate şi să promovez noul site şi datorită faptului că Ivan Goncearuc îmi este prieten, dar şi pentru că consider că este de bun augur lansarea unui asemenea site despre fotbal în Republica Moldova, cu un domeniu uşor de memorizat (practic cu o denumire de rol de centru în site-urile de fotbal din RM), şi orientat în principal către vorbitorii de limbă română (site-ul ţi se deschide în limba română), dar neneglijînd şi pe cei de limbă rusă.

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Drept. Pentru că e o simplă reclamă şi promovare a unui nou portal de fotbal, care am considerat că e oportun să-l susţin. În schimb, pentru cei care le plac să-mi citească ideile şi teoriile, m-am revanşat cu articol "De ce nu avem elită naţională?", scris tot ieri :)

      Oricum, îmi place comentariul tău. Faptul că mă taxezi pentru copywriter sugerează că ai o părere bună faţă de blogul meu, şi că ai aşteptări mari de la mine... sau că pur şi simplu mă tachinezi. Nici o variantă din astea 2 nu îmi displace :D

      Ștergere